בנט: אצלך ירו 13,000 רקטות • הליכוד: תתחיל כבר לארוז

אחרי שראש הממשלה לשעבר ביקר את המדיניות הביטחונית הכושלת, בנט הגיב: "במשמרת שלך ירו רקטות על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות. ואתה? מעביר מזוודות דולרים לחמאס" • הליכוד: "שכחת שהיית שר הביטחון אצל נתניהו. תם זמנה של ממשלת החולשה שלך"
אריה ריבקינד
י"ח ניסן התשפ"ב / 19.04.2022 11:32

נפתלי בנט הודף הבוקר (שלישי) את הביקורת של קודמו בתפקיד, בנימין נתניהו, על ההתמודדות עם הטרור ועם ירי הרקטה מרצועת עזה.

בנט כתב בטוויטר: “מר נתניהו, במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000(!) רקטות, ביצעו 1,500 פיגועים, שרפו 45,000 דונם של שדותינו, הרגו 238 ישראלים ופצעו 1,700. ואתה? מעביר מזוודות דולרים לחמאס.

“מורשתך: רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות. נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים”.

בתגובה לביקורת של בנט אמרו בליכוד: “העשור האחרון בהנהגת ראש הממשלה נתניהו היה הבטוח ביותר בתולדות המדינה לפי נתוני צה״ל. בשנת 2020 היו 0 נרצחים ישראלים מטרור.

“בנט החזיר את הפחד לרחובות לאחר שהקים ממשלת חולשה עם רע״מ והאחים המוסלמים. ממשלה שתלויה במועצת השורא לא יכולה להילחם בטרור.

“בנט הצליח לקלקל את השקט בדרום שהושג במבצע ‘שומר החומות’ שהוביל ראש הממשלה נתניהו. המגוחך ביותר הוא שכשבנט מצייץ על ״המשמרת של נתניהו״ הוא שוכח שבתקופה הזאת הוא היה שר ביטחון וחבר קבינט.

“תם זמנה של ממשלת החולשה של בנט. הגיע הזמן לממשלה לאומית חזקה בראשות נתניהו שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. בנט – תתחיל לארוז”.

אמש כתב נתניהו בטוויטר: “חייבים להקים מיד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל”.

נתניהו צייץ את דבריו על רקע ירי הרקטה מעזה ובעקבות דיווח בחדשות 12 לפיו ישראל לוקחת בחשבון את נוכחות רע”מ בממשלה, כאשר היא מתכננת את התגובה על שיגור הרקטה.

לפי דובר צה”ל, מטוסי קרב תקפו הלילה מספר רכיבים והשמידו סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.  “התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור, אשר יורט מוקדם יותר הערב על ידי לוחמי הגנה אווירית”.

מחבלי חמאס שיגרו טיל נ”מ לעבר אחד המטוסים שביצע את התקיפה.

דובר חמאס, חאזם קאסם, הגיב לתקיפת צה”ל הלילה ברצועת עזה: “העימות, הוא הזכות הטבעית של עמינו והתנגדותינו לכיבוש תימשך בכל הצירים – בירושלים, בעזה, בגדה ובפנים הארץ. ההפצצה של כמה אתרים ריקים היא ניסיון כושל למנוע מעמנו להגן על ירושלים ומסגד אל-אקצא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות