כך תשמחו את הבת שלכם – היולדת הטרייה • טיפים ורעיונות

להיות הורים ליולדת זה דבר מדהים – וגם אחריות גדולה • ולצד כל אלו, ודאי תרצו לשמח אותה במתנה נהדרת שתרומם את רוחה ותחבר ביניכם אף יותר • הנה מספר רעיונות נהדרים למתנות ליולדת • ויש גם בונוס בלינקים
תוכן שיווקי
י"ז ניסן התשפ"ב / 18.04.2022 16:56

להיות הורים ליולדת זה דבר מדהים – וגם אחריות גדולה. מעזרה בקניות, דרך לימוד וסיוע עם החלפת הטיטול וכלה בזמינות גדולה לבייביסיטר, אין סוף לתמיכה ולעזרה שבתכם תשמח לקבל מכם בשבועות הראשונים.

ולצד כל אלו, ודאי תרצו לשמח אותה במתנה נהדרת שתרומם את רוחה ותחבר ביניכם אף יותר.

לפניכם מספר רעיונות נהדרים למתנות ליולדת.

מתנה כיפית

מתנה לא צריכה רק לענות על צורך, עליה גם להיות מהנה ולרומם את רוחה של היולדת. למשל קופון לספא. נדבו את עצמכם לבייביסיטר לכמה שעות ותנו לה לצאת, להתפנק ולהחזיר קצת אנרגיות לעצמה. מגיע לה, לא?

חלוק מפנק

עוד רעיון נפלא שמתחבר לרוח הספא הוא חלוק ביתי מפנק. בחודשים הראשונים, נשים רבות מבלות את מרבית זמנן בבית. במקום להסתובב בפיג’מה מכוסת פליטות, חלוק חמים ואיכותי יכול לעזור ליולדת האהובה עליכם להרגיש טוב עם עצמה גם כשהיא בבית, לקבל אורחים בנוחות בלי להיאלץ להחליף בגדים וגם להניק ללא קושי.

ספא באמבטיה הביתית

גם אביזרים לאמבטיה מפנקת יתקבלו בברכה, שכן מי לא אוהבת להתפנק עם מלחי אמבט, סבון פילינג ומגש לאמבטיה, שיכולים להעצים את חוויית הרגיעה והנינוחות שכה מגיעה לה. הזכירו לה שזה בסדר גמור לפנות לעצמה חצי שעה מדי פעם כדי להתפנק בתוך אמבטיה חמימה, שתעזור לה להתרענן לקראת הימים הגדושים שמחכים לה.

תכשיט מפנק

אין מתנה שמביעה רגשות כמו תכשיט מיוחד. לאחר המאמץ הרב של היולדת להביא חיים חדשים לעולם, לשאת אותם תשעה חודשים, לספור את שבועות ההיריון ולהמתין בסבלנות וגם לחשוב על שמות לבנים כל אותה העת, ואף סביר להניח שטרם ידעה את מין היילוד חשבה גם על שמות לבנות, תוכלו לשמח אותה עם מתנה שתבטא את רגשותיכם העמוקים כלפיה כמו תכשיט, שרשרת עם שם היילוד או היולדת עצמה, דמות של בן או בת לפי מה שנולד או תליון מעניין שהיא אוהבת את צורתו או שעליו חרוטות מילים חמות ואוהבות מאימא ואבא.

ערכת לילה טוב

שעות שינה הן דבר חשוב מאין כמותו לאם הטרייה. הבעיה היא שתינוקות רבים ישנים למשך פרקי זמן קצרים בלבד, ועד שהיולדת מצליחה להירדם היא כבר צריכה לקום. ערכה חמודה של פריטים התומכים בשינה יכולה לכלול כיסוי עיניים, אטמי אוזניים (אם יש מי שישמע אם התינוק בוכה), רעש לבן ופיג’מה מפנקת שתיהנה להתכרבל בתוכה בשעות הקטנות של הלילה.

אוזניות אלחוטיות

כל הורה מכיר את הרגעים האלה שבהם מכבים את האורות, משתיקים את כל בני הבית ומתחילים לקפץ ולהתנדנד עם התינוק בכל דרך אפשרית – העיקר שילך כבר לישון. לעיתים קרובות, בשעות ההרדמה, האם הטרייה מוצאת את עצמה מסוגרת בחדר לבדה ומתאמצת להרדים את התינוק בשעמום הולך וגובר. אוזניות אלחוטיות יכולות לסייע רבות בדיוק במצבים כאלה – היולדת העייפה יכולה להאזין בנעימים למוזיקה או לפודקאסט בזמן שהיא מרדימה את התינוק ולהעביר את הזמן בנעימים מבלי חשש שתירדם גם היא מאווירת השינה הנעימה שאופפת את החדר.

מנוי שבועי לפרחים

בין הדברים שנפגעים אחרי הלידה נמצא עיצוב הבית. בזמן שאנו מתרגלים לתינוק הקטנטן ולאורח החיים החדש, אנו כהורים טריים מתקשים לעיתים קרובות לשמור על בית מסודר ונעים. פרחים רעננים המופיעים על מפתן הדלת באופן שבועי עשויים לתרום רבות לאווירה בבית, לשפר את מצב הרוח ולהעלות את המורל.

ערכת טיפוח מפנקת

לאחר המאמץ האדיר שעובר הגוף, הוא זקוק להתאוששות. אין דרך נפלאה יותר לטפל בגוף מאשר למרוח אותו בקרמים, חמאות שיאה או שמנים נעימים ולהעניק לו חזרה את הברק והאלסטיות שלו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות