איציק סעידיאן חגג ליל הסדר יחד עם משפחתו: ‘נס, אף רופא לא מבין’

נכה צה"ל שהצית עצמו לפני שנה, ממשיך להשתקם מהפציעה הקשה • חגג את ליל הסדר עם משפחתו: "כולם שמחו. האחיינים קפצו עליו" • אחיו: "הגענו לתוצאות מדהימות. כל התפילות של עם ישראל עזרו"
חרדים 10
י"ז ניסן התשפ"ב / 17.04.2022 23:01

איציק סעידיאן, נכה צה”ל שהצית עצמו לפני כשנה מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה, חגג את חג הפסח השנה בבית החולים תל השומר, תוך שיפור משמעותי במצבו – יחד עם בני משפחתו.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

אחיו אבי סיפר לאתר ynet כי ליל הסדר היה שמח במיוחד.

“כולם שמחו. האחיינים קפצו עליו. עדיין קשה לו ללכת, הוא מנסה לזוז עם המון עזרה של הרפואה. עושים הכול שהוא יוכל להשתקם. כולנו מבינים שזה תהליך מאוד קשה וארוך, אבל אנחנו נלחמים בכל הכוח. איציק לא מוותר להם על שום דבר”.

סעידיאן עתיד לעבור לשיקום בימים הקרובים. “לא רציתי כל כך מהר להודיע את זה, אבל זה יצא כי אנשים באמת שמחו. איציק נלחם ואנחנו איתו. זה גיהינום וכל יום הוא סיוט, אבל הגענו לתוצאות מדהימות. כל התפילות של עם ישראל עזרו, ויש תוצאה – אנחנו אחרי פסח בשיקום,

“זה דברים שלא נתפסים לנו בשכל. גם אם דמיינו שנהיה בטיפול נמרץ, אז זה ייקח שנתיים-שלוש להגיע לשיקום, וזה נס מטורף. כל יום מלחמות מאוד קשות”.

על השיקום אמר: “זה תהליך. איציק צריך להתחיל הכול מאפס – צריך לשקם את השריר מחדש, שהעור יתאחה. זה המון סבל בדרך, עליות וירידות מטורפות. זה מצבים שלפעמים אתה נשאר ער שבוע, זה מלחמות בכל יום. אף רופא לא מבין איך הנס הזה קרה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות