“למה שזה יעניין את בנט? בזיון!”: הפוליטיקאים רותחים בגלל הפרעות בירושלים

נתניהו על ידויי האבנים לעבר אוטובוסים בדרך לכותל: "חייבים לפעול ביד קשה נגד הטרור ולהחזיר את השקט והביטחון לבירת ישראל" • דרעי: "לא ייתכן שיהודים העולים לרגל, יירגמו על ידי מחבלים ארורים. קורא לממשלה המבוהלת לתת יד חופשית לכוחות הביטחון"
אריה ריבקינד
ט"ז ניסן התשפ"ב / 17.04.2022 12:13

המערכת הפוליטית סוערת היום (ראשון) נוכח הפרעות בעיר העתיקה ובהר הבית, כאשר אוטובוסים של ‘אגד’ שהיו בדרכם לכותל המערבי, נרגמו באבנים בידי פורעים  ערבים.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “אסור לעבור לסדר היום על כך שעשרות אוטובוסים נרגמו היום באבנים בלב ירושלים. אני מתפלל לרפואת הפצועים. חייבים לפעול ביד קשה נגד הטרור ולהחזיר מייד את השקט והביטחון לבירת ישראל”.

יו”ר ש”ס, אריה דרעי: “הממשלה, בגלל שיקולי הישרדות, מונעת מכוחות הביטחון לבצע את עבודתן. לא ייתכן שיהודים העולים לרגל, לכותל המערבי, יירגמו על ידי מחבלים ארורים, שכל מטרתם לרצוח. אני קורא לממשלה המבוהלת, לתת יד חופשית לכוחות הביטחון ולהציב באופן מיידי שמירה הדוקה להגעה בטוחה של אוטובוסים לכותל המערבי”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ צייץ: “יהודים לא אמורים לפחד ולא אמורים להיפגע בשום מקום בארץ ישראל, בוודאי לא בירושלים ובדרך לכותל, ובוודאי לא בחג הפסח. כל יום שבו הממשלה הרופסת הזו, שתלויה באויביי ישראל ומרימה את ראשם, ממשיכה להתקיים, מסכן את מדינת ישראל ואת ביטחון היהודים המתגוררים בה. נעשה הכל כדי להחליף אותה”.

ח”כ מיקי זוהר: “האלימות של ערביי ישראל משתוללת בהר הבית ובכותל שהם המקומות הקדושים ביותר לעם ישראל. בשם הרצון לשרוד פוליטית, הממשלה הזו פשוט לא עושה כלום. זו בושה וחרפה”.

ח”כ יעקב מרגי:‏ “עומר בר לב מה עוד צריך כדי שתתעורר. בזיון!”

ח”כ יואב קיש התייחס למעצרים שהתרחשו בהר הבית ביום שישי האחרון, אך טען כי הממשלה שחררה את הפורעים, מה שהוביל להסלמה היום. “יום שישי האחרון היה מוצלח ברמה האופרטיבית והסתיים במעצרם של כ-470 פורעים ערבים אלימים. המעצרים היו מענה לאלימות ההמונית בהר הבית. הבעיה שעקב הוראה מדרג מדיני המשטרה נאלצת לשחרר אותם. את מחיר הרפיסות של הדרג המדיני לצערי אנחנו משלמים היום”.

ח”כ אופיר כץ: “לפני חודשיים הקואליציה הפילה את הצעת החוק שלי להחמרת ענישה עם זורקי אבנים. הבוקר אנחנו רואים מחבלים חסרי פחד, טרור, ניסיון רצח, ילדים פצועים, אימה. אבל למה שזה יעניין את בנט?”

ח”כ מיכל וולדיגר: “פשוט מתביישת מפני נהגי האוטובוסים, הנוסעים, תושבי הבירה שלנו וכל אזרחי מדינת ישראל.

“מי שבא להתפלל, לא בא עם מקלות ואבנים. פשט. לא משנה מה יאמרו חברי הכנסת הערבים, האלימות מקורה בהסתה, בשנאה ולא ב’כיבוש’ הלכאורי, והיא ממשיכה לצמוח מכוח החולשה שלנו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות