ילדים על הרצפה: 7 נפצעו מיידוי אבנים על אוטובוסים בדרך לכותל

אריה ריבקינד
|
ט"ז ניסן התשפ"ב / 17.04.2022 11:07
המשטרה עצרה שני פורעים ערבים בחשד לזריקת אבנים על אוטובוסים של אגד – שהיו בדרכם לכותל המערבי • ח”כ אופיר אקוניס: ”ממשלה חלשה ותבוסתנית. פראי אדם מרימים ראש בירושלים”

7 יהודים נפצעו הבוקר (ראשון) באורח קל מאבנים שיידו עשרות פורעים ערבים על אוטובוסים של אגד שהיו בדרכם לכותל המערבי, סמוך לשער האריות.

בתיעודים מהזירה נראו ילדים כשהם שוכבים על ריצפת אוטובוס מלאה באבנים.

כוחות הצלה העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים שערי צדק.

פראמדיק מד”א פנחס מאיר סיפר: “חברנו לפצועים בשער האשפות כשהם בהכרה וסובלים מחבלות ופציעות מיידוי האבנים וחלקם גם משברי זכוכיות של חלונות האוטובוס. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים.”

משערי צדק נמסר: למרכז הרפואי שערי צדק פונו שבעה פצועים מידוי אבנים בדרך לכותל. כולם במצב קל. עוברים סדרת בדיקות במחלקה לרפואה דחופה, שלושה שוחררו לביתם במצב טוב.

שוטרים ולוחמי מג”ב עצרו שני ערבים בחשד לזריקת האבנים האבנים וכוחות משטרה מבצעים סריקות לאיתור חשודים נוספים.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: “אסור לעבור לסדר היום על כך שעשרות אוטובוסים נרגמו היום באבנים בלב ירושלים. אני מתפלל לרפואת הפצועים. חייבים לפעול ביד קשה נגד הטרור ולהחזיר מייד את השקט והביטחון לבירת ישראל”.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ הגיב: ”יהודים לא אמורים לפחד ולא אמורים להיפגע בשום מקום בארץ ישראל. בוודאי לא בירושלים ובדרך לכותל ובוודאי לא בחג הפסח. כל יום שבו הממשלה הרופסת הזו, שתלויה באויבי ישראל ומרימה את ראשם, ממשיכה להתקיים מסכן את מדינת ישראל ואת ביטחון היהודים המתגוררים בה. נעשה הכל כדי להחליף אותה בעזרת השם”.

ח”כ אופיר אקוניס מהליכוד: ”ממשלה חלשה ותבוסתנית. פראי אדם מרימים ראש בירושלים. נפתלי בנט, יאיר לפיד ובני גנץ פותחים את הסגר על יו”ש, משדרים אוירה של תבוסתנות מול מופרעים ומקבלים את הפרעות האלה, הבוקר בדרך לכותל המערבי.

“ממשלה אטומה, מנותקת ומושחתת, מרכינה ראש בפני האחים המוסלמים. סופה הפוליטי קרב. קרב מאוד”.