‘איפה החלק שלהם’: למה הזמר אביב גפן מאוכזב מהרדיו החרדי?

בריאיון ל'מקור ראשון', הזמר אביב גפן מספר על הבר מצווה של בנו: "זה לא שהתחזקתי, פשוט הבנתי שכל העניין של הדת הוא כמו דלת שצריכים לפתוח ולעבור דרכה"
אבי כץ
י"ד ניסן התשפ"ב / 15.04.2022 11:45

בריאיון מיוחד למגזין ‘מוצש’ של ‘מקור ראשון’, מספר הזמר אביב גפן על ההתנצלות שלו על אמירות מהעבר.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

“הבנתי שצבעתי ציבור שלם בצבעים מאוד חזקים ומאוד כהים, מתוך בורות. התבגרתי ועברתי עם עצמי המון דברים נפשיים”, אמר.

הוא סיפר: “לקראת הבר-מצווה של דילן הבן שלי, שרוב חבריו לא עלו לתורה, הוא התייעץ איתי מה לעשות. אמרתי לו, בטח שאתה עולה לתורה, אתה יהודי וזה חשוב לי כאבא שלך.

“אביתר בנאי היה המורה שלו והם היו בחדר עם כל הספרים ולמדו, באמת הרגשתי קודם כל שייכות וגם סוג של אור. משם, זה לא שהתחזקתי, פשוט הבנתי שכל העניין של הדת הוא כמו דלת שצריכים לפתוח ולעבור דרכה.

“הקיטוב היום בישראל הוא קיטוב עצוב מאוד שממש כואב לי וחשבתי שאני יכול או לשרת את העם בפן הפוליטי, להקים מפלגה או לחבור למפלגה אמיתית וחברתית שכבר קיימת, או לתרום בשירה שלי ובאמנות שלי”.

גפן מספר גם על הדואט עם הזמר החסידי אברהם פריד ועל האכזבה שלו מהרדיו החרדי: “זה לא דואט אחד שיצא כדי לגלגל מהלך שנועד להביא לי עוד לייקים, וזה לא שאני מוזמן עכשיו להופיע בפני קהל חרדי. ממש לא.. אין לי כאן איזה מסע הופעות שאני מוכר לקהל החרדי, להפך.

“לצערי הרב אני עדיין לא מושמע בתחנות רדיו החרדיות וזו אולי הזדמנות טובה לשאול – איפה החלק שלהם בשותפות? למה עורכי המוזיקה ברדיו החרדי עדיין מסרבים להשמיע את אביב גפן? אם יש פה ריקוד של אהבה והתקרבות אז הייתי מצפה לזה גם מצידם”.

תגיות

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא לא מבין
    15/04/2022 15:32
    החרדי המעופף
  1. הוא צריך להבין שאי אפשר ברגע אחד לשכוח שנים של שנאה

  2. נצל את הרווח המוכפל , החרדים הם מושכים אש אליהם בגלל הליבוש והשפה , מתבדלים ,
    15/04/2022 17:04
    שלמה
  3. קןדם החלק החשוב לחרדים להפסיק להתבדל בליבוש ושפה , ולהיות מעורבים ומתערבבים לכול הציבור בדרך היהודית בוחר , ואז אולי ישמיעו אותך ,נראה שאתה מתבדח , ואולי שתוכיח באולפנים השמאל חבריך את החיבור ליהדות יחד לפי דרך הספר , ולא אדם עים תחפושות ותארים ומעמד שגנב , אצלנו הפישפוש בפישפוש, יהודים חילונים לדתיים , דתיים לדתיים , והרפורמים הנוצרים ימח שמם , חבילה שרק דרך הספר באמת , נעבור את החבילה סלט ,

  4. השמעת אביב גפן ברדיו החרדי
    16/04/2022 21:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. אני מסכימה עם אביב כנערה לא ממש התחברתי לאביב וכל מה שהוא ייצג אבל הבנתי אותו כבנאדם כאדם בוגר ויהיה יפה אילו הרדיו החרדי היה משמיע שיר מכבד דואט שלו עם אדם דתי או חרדי אחר למען קירוב לבבות וגם אפשר לומר את זה ברדיו כשמשמיעים את זה לדעתי גם היושב במרומים יאהב את זה

  6. נאיבי
    16/04/2022 22:10
    חן
  7. לא מסיונרית. אבל כן. וזהו.

  8. מה קשור
    16/04/2022 23:57
    הלל
  9. מה הוא רוצה הוא שר שירי עגבים שאסור לשמוע

  10. זה הוא שפסל דור שלם מלהיות מצוין
    17/04/2022 18:29
    רבקה
  11. קשה למחוק תכנים פסולים מהעבר ןלהתיחס לאביב גפן העכשוי