‘שומרת סף’, שביקשה 3 הצעות מחיר על כל תריס – פתאום מפנקת

במשך כמעט 7 שנים מטרללים את המדינה על כל שקל שיוצא בבית ראש הממשלה: חשבוניות כביסה, חמגשיות, בקבוקים למחזור ועוד אלף פרשיות שונות • ואז ראש הממשלה התחלף - וכלבי השמירה עברו לתפריט דיאטתי. כשר לפסח
ח"כ שמחה רוטמן
י"ד ניסן התשפ"ב / 14.04.2022 21:05

תקשיבו, זו הזייה מוחלטת.

במשך כמעט 7 שנים עו”ד שלומית ברנע פרגו, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, עמותות לאיכות השקר כלשהו וחבורת עיתונאים משועממת (כן רביב דרוקר ואביעד גליקמן, אני מתכוון גם אליכם) מטרללות את המדינה על כל שקל שיוצא בבית ראש הממשלה.

חשבוניות כביסה, חמגשיות, בקבוקים למחזור ועוד אלף פרשיות שונות. כל חשיפה על גרביים במקרר, מקפיצה את העולם ופותחת מהדורות.

ואז, מתחלף ראש ממשלה.

ברנע פרגו נותנת צ’ק פתוח להשקעה של מיליונים בבית הפרטי של בנט. אותה ‘שומרת סף’ שביקשה 3 הצעות מחיר על כל תריס שזקוק לתיקון, משחררת את החגורה ומפנקת כמו שרק דיפ סטייט יודע לפנק.

הפרקליטות משקרת לשופטי בג”ץ ומעלימה מהם את חוות הדעת הזו, כמובן “בשגגה”. וכל כלבי השמירה עברו לתפריט דיאטתי, כשר לפסח.

המסמך שהוגש היום לבית המשפט העליון לדרישתו של סולברג אמור היה לפתוח מהדורות.

יש אנשים שמעלו בכספי המדינה בהיקף של מיליונים מסיבות פוליטיות. וראש הממשלה, שממרר את חיי השכנים שלו, ומפזר מיליונים על הבית שלו בזמן שיוקר המחיה משאיר אנשים עם מקרר ריק לכבוד הפסח, עסוק בלהסית נגד האופוזיציה.

אין תקשורת במדינת ישראל.

אין שומרי סף.

אין בית משפט.

אין מבקר מדינה.

הכל בסדר. כשהשמאל בשלטון, מותר הכל.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איום ונורא
    14/04/2022 21:28
    רפאל
  1. פרפורי גסיסה אחרונים של השקר ההזוי.

  2. להחזיר מלחמה שערה
    17/04/2022 00:13
    עוזי
  3. מה שהסמול עשה לימין על הימין להחזיר בריבית קצוצה. לא להרפות להפגין מול בנט לפיד ליברמן ליד ביתם יום ולילה עם חצוצרות וזמבורית ודרבוקות מזרחיות לחנוק אותם. לדווח בראש מהדורות מחדלים ושחיתות הסמולנים הארורים. על כל גרעין קטן לעשות מזה פיל שחור ענק. לא לרחם עליהם. הם לא בני אדם בכלל. אפילו לגרש אותם מארץ הקודש הרי הם עויינים ועוזרים למחבלים