אימא של הנערה שנדקרה בידי המחבל לפני 3 שנים: “נס ענק”

מירב בצלאל, אימא של הנערה הדר שנדקרה על ידי המחבל שרצח את בני הזוג כדורי הי"ד: "התחושה היא הלם. אנחנו שמחים שהוא יהיה מאחורי סורג ובריח ולא יראה אור יום. זה ממש נס ענק" • "יש רוגע כזה שסוף סוף התיק הזה בא לפתרון. עכשיו היא הוכרה כנפגעת פעולות איבה"
חרדים 10
י"ג ניסן התשפ"ב / 14.04.2022 18:16

פוענח הרצח הנורא: מירב בצלאל, אימא של הדר בצלאל, בירכה היום (חמישי) על תפיסת וסים א-סעיד, מחבל דאעש שניסה לרצוח את בתה לפני שלוש שנים, ורצח יום אחרי את בני הזוג יהודה ותמר כדורי הי”ד באותו רחוב.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

בתם של בני הזוג כדורי הי”ד, שרי הללי, מסרה: “אני מנסה לעכל את הבשורות המאוד קשות – אנחנו באבל מאוד כבד, מדובר באכזריות”.

בשיחה עם חדשות 12 סיפרה האם מירב: “בשבוע שעבר אמרו לנו במשטרה שיש התפתחות דרמטית ושיש צו איסור פרסום חיכינו כמעט שבוע ועכשיו הודיעו לנו על מה שקרה. תפסו את אותו מחבל נתעב שביצע את הרצח בשכונת ארמון הנציב”.

היא הוסיפה: “התחושה היא הלם, אבל אנחנו שמחים שהוא יהיה מאחורי סורג ובריח ולא יראה אור יום. זה ממש נס ענק. היא כמובן שמחה שזה סוף סוף הגיע לפתרון. הבת שלי לא הייתה מוכרת עד היום כנפגעת פעולות איבה ועכשיו היא הוכרה ותהיה מוכרת כנפגעת פעולות איבה.

“אני ידעתי מההתחלה שזה פיגוע לאומני. אפשר לומר שהיה איזה רוגע כזה שסוף סוף התיק הזה בא לפתרון”.

בצהרים חשפה המשטרה כי  וסים א-סעיד בן 34, רווק תושב חברון, הוא המחבל שרצח את תמר ויהודה כדורי הי”ד בחודש ינואר בשנת 2019.

המחבל גם רצח לפני כחודש את  איוון טרנובסקי, פועל מולדבי, בדירה בשכונת ארנונה בירושלים.

במהלך החקירה התגלה כי א-סעיד ניסה לרצוח את הילדה הדר בצלאל ברחוב אלקחי שבארמון הנציב, רחוב שבו נהג לגנוב כלי רכב – ובו התגוררו הזוג כדורי הי”ד. זו הייתה הפעם הראשונה שניסה לבצע רצח לאחר שגמלה בו ההחלטה לדקור יהודים. מה שהציל את בצלאל הוא הצווארון הרחב על צווארה שהיה מורם כלפי מעלה ומנע ממנו לשסף את גרונה.

הילדה החלה לצעוק והוא נבהל וברח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות