לירון קטלן: החשיבות של ניהול מוניטין לעסק שלך!

לירון קטלן, יזם דיגיטלי והבעלים של סוכנות ניהול מוניטין, מסביר שעסק שלא מבצע פעילויות של מוניטין חיובי באינטרנט, חשוף ופגוע - ובכך מאפשר לתדמית שלו להיפגע
תוכן שיווקי
י"ג ניסן התשפ"ב / 14.04.2022 12:37

לירון קטלן, בעליה של סוכנות ניהול מוניטין, חברה המתמחה בשיפור תדמית אינטרנטית, מציין כי ניהול מוניטין הוא תהליך של ניהול הרושם של העסק שלך באינטרנט.

זה כולל מספר משימות, כמו ניטור אזכורים של המותג שלך במדיה חברתית, הקמת בלוגים ואתרים אחרים על מנת לזהות כל אזכור שלילי על החברה שלך, פרסום כתבות יח”צ אוהדות, מחיקת פסקי דין ועוד.

ניהול מוניטין חשוב, מכיוון שהוא יכול לעזור לשפר את התדמית המקוונת שלך על ידי דיכוי אזכורים שליליים והדגשת אזכורים חיוביים.

בעבר, אנשים נהגו להסתמך על שיווק מפה לאוזן עבור המוניטין של העסק שלהם. אבל כעת, ביקורות מקוונות, כתבות שליליות ובלוגים לא אוהדים, הם אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחה של חברה במדיה הדיגיטלית.

אזכור שלילי בגוגל עלול לעלות לחברה מיליוני שקלים באובדן הכנסות ולקוחות קיימים ופוטנציאלים.

אם אתה רוצה להגן על המוניטין של החברה שלך, אז חשוב שתלמד כיצד להדחיק אזכורים שליליים בגוגל. ניהול מוניטין הוא היבט חשוב מאוד בעסק כיום וישנן דרכים רבות לשפר את התדמית המקוונת שלך כגון דיכוי אזכורים שליליים, שיפור תוכן ועיצוב האתר ויצירת חשבונות מדיה חברתית.

ניהול מוניטין הוא תהליך של שיפור התדמית של חברה או אדם. זה גם לאנשים שיש להם משהו שלילי וגם לאנשים שאין להם כלום. מדובר על שיפור התדמית המקוונת שלהם על ידי כך שמקדמים דברים חיוביים ובמקביל צריך לוודא שאין להם אזכורים שליליים בגוגל, ואם כן, אז להדחיק אותם אחורה מהעמוד ה-1 בגוגל.

החשיבות של ניהול מוניטין היא לוודא שאתה לא מקבל כתבות וביקורות רעות ובמקום זאת, אתה מקדם תוכן חיובי. כשאנשים מחפשים את החברה שלך, הם צריכים למצוא רק מידע טוב ומשובים טובים ולא שליליים.

מה זה בכלל אזכור שלילי?

אזכורים שליליים הם איום גדול על המוניטין של כל חברה. אבל מה מוגדר כאזכור שלילי?

לירון קטלן מציין כי אזכור שלילי הוא כל אזכור בצורה של תגובה, ציוץ, פוסט, מייל או מדיה אחרת שעלולה לפגוע במוניטין של אדם. אזכור שלילי יכול להיות כל דבר, החל מביקורת לא מחמיאה ועד לציוץ של מישהו שכועס עליך. הדבר החשוב הוא שזה לא חיובי בעינך וזה קשור לחברה שלך או אליך באופן ישיר או עקיף.

האינטרנט הוא מרחב פתוח ואנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים. זו הסיבה שחשוב לנהל את המוניטין המקוון שלך על ידי הסרת האזכורים השליליים עליך ועל החברה שלך.

אזכור שלילי באינטרנט יכול להיות כל דבר, החל מפוסט או מאמר בבלוג, ועד לציוץ או פוסט בפייסבוק שמדבר על משהו שלילי עליך או על החברה שלך. ניתן להסיר חלק מהאזכורים הללו, בעוד שאחרים לא. הכל עניין של לדעת איך לטפל בזה נכון.

לצפיה בגודל מלא – לחצו על התמונה

אזכורים שליליים נוצרים לרוב על ידי מתחרים, עובדים ממורמרים או אנשים עם טינה כלפי החברה. המטרה של האנשים האלה היא ליצור מוניטין רע לחברה.

איך לנהל מוניטין בגוגל בצורה הטובה ביותר? לירון קטלן עם התשובה!

גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר ויש לו השפעה עצומה על הדרך בה אנו מוצאים מידע. לכן חשוב לגוגל לשמור על מוניטין טוב.

ניתן לחלק את אסטרטגיית ניהול המוניטין של גוגל לארבע קטגוריות עיקריות:

1) דיכוי אזכורים שליליים: הדחקה של כתבות, פסקי דין, בלוגים, פורומים וכל תוצאה לא אוהדת מהעמוד ה-1 בגוגל.

2) שיפור התדמית המקוונת: במקום אזכורים שליליים אתם תעלו דברים חיוביים על העסק שלכם כדי שלקוח פוטנציאלי יקרא רק דברים טובים ויתקשה למצא דברים שליליים. התוצאה היא רושם חיובי שהוא יקבל על העסק ונכונות לעשות אתכם עסקים או לרכוש ממכם מוצר / שירות.

3) ניהול משבר: כאשר יש משבר או שיימינג על אדם או עסק צריך לנהל אותו נכון. אם עלו 20 כתבות רעות והמון ביקורת ציבורית, לאחר שהאש תרגע צריך להעלות כתבות חיוביות באותו נושא או בנושא אחר ולגרום לדברים השליליים להעלם מההד התקשורתי.

4) תקשורת עם לקוחות: זה אחד מהדברים החשובים ביותר. גם אם לקוח כתב משהו רע, תגיבו לו ותתנו את הסקירה שלכם בנושא כדי שקהל פוטנציאלי שיקרא את זה יוכל לדעת את העמדה שלכם ולראות את המענה של העסק ללקוח.

מגמת השימוש במדיה החברתית לשירותי ניהול מוניטין נמצאת במגמת עלייה. זה הפך להיות הכרח עבור עסקים לנטר את הנוכחות המקוונת שלהם ולהיות פרואקטיביים לגבי הנאמר עליהם. הדרך הטובה ביותר לנהל את המוניטין של גוגל היא על ידי יצירת מסר ברור ועקבי ולאחר מכן קידומו באמצעות ערוצי מדיה חברתית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות