הנדל קבע: כשרים יוכלו לנייד מספרים • גפני: הוא דיקטטור

למרות מחאת חרדים: שר התקשורת החליט כי חברות הסלולר יאפשרו לנייד מספרים כשרים • המשמעות: פירוק השליטה של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' • גפני: כופה את דעתו על ציבור גדול, האיש חצוף ועז פנים • פרוש: "החליט לתת סטירת לחי לחרדים וזו ה-'מתנה' שלו לקראת חג הפסח"
אריה ריבקינד
י"ג ניסן התשפ"ב / 14.04.2022 11:34

הקרב על הטלפונים הכשרים: שר התקשורת יועז הנדל החליט היום (חמישי) לאפשר לחברות הסלולר לנייד מספרים למנויים בקומה הכשרה.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

הנדל החליט כי  למרות מחאת חוגים חרדיים, כל מחזיק טלפון כשר שיבקש לנייד את מספרו – יוכל לעשות זאת. עם זאת הובהר, כי נערים עד גיל 18 יוגבלו.

המשמעות: פירוק השליטה של ‘ועדת הרבנים לענייני תקשורת’ בענף.

“לאחר סיום השימוע בנושא והמלצות הדרג המקצועי החליט השר הנדל על שינוי המדיניות בנוגע לניוד הקווים הכשרים ופתיחה לתחרות”, נמסר ממשרד התקשורת.

עוד נאמר בהודעה, כי מיד לאחר החג יפורסם פרוטוקול הדיון ותאריך ביצוע.

יו”ר יהדות התורה, ח”כ משה גפני, הגיב: “יועז הנדל כופה את דעתו על ציבור גדול שמעוניין בקומה הכשרה, בשעה שאין לן גיבוי ציבורי – לא למפלגתו שאין לה ציבור מצביעים ולא לממשלה שאין לה מנדט מהכנסת. האיש חצוף ועז פנים ומתנהג כדיקטטור ללא עם”.

הוא הוסיף: “נעשה כל מאמץ לתקן את העוול הזה שהוא ביסוד אורח החיים שלנו כיהודים מאמינים, ואת כל זה הוא עושה בערב חג הפסח שבה נאמר ‘והיא שעמדה לאבותינו ולנו.. והקב”ה מצילנו מידם'”.

גם ח”כ מאיר פרוש יצא נגד השר הנדל: “אם הוא החליט לתת סטירת לחי לציבור החרדי וזו ה-‘מתנה’ שלו לקראת חג הפסח, שיבושם לו. זה בהחלט משקף את הרוע והזלזול של הממשלה כלפינו”.

ח”כ אורי מקלב: “מאחורי החלטה זו לא עומד שום דבר מקצועי, אלא ניסיון שטני, דיקטטורי ובוטה לכפות אורח חיים אחר ולשנות את הציבור החרדי.

“בעוד משרדו כושל בתחומים רבים, אזורים שלמים ללא קליטה סלולרית, אין שירות לאזרח והשר אינו מטפל בכך, אלא גיבור על הציבור החרדי כדי להראות כביכול עשיה, תוך פופוליזם זול שמאחוריו רק יהירות ושחצנות.

“עם ביעור החמץ, אנו נפעל לבער גם את הרע הזה מתוכנו”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    את כל מה שאמרתם עליו תגידו במדוייק על הוועדה
    14/04/2022 15:35
    בצע כסף
  1. הם הדיקטטורים, הם ללא עם וכו’

  2. ואי ואיי
    14/04/2022 18:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. כואב להם יותר מהשבת החמץ והגיור מענין למה רמז … קשור לכסף

  4. ברוך שגאלנו מהקומה שרק מטרללת אותנו בצינטוקים והטרדות
    14/04/2022 22:28
    אחר
  5. ברוך שגאלנו מהקומה שרק מטרללת אותנו בצינטוקים והטרדות אין סופיות של אינשי דלא מעלי. אשרינו שזכינו לצאת מעבדות לחירות משיעבוד לגאולה. ועכשיו נוכל גם לרכוש טלפון במחיר שפוי ללא “מס חרדים”.