טיבי: ‘מאוד אוהב את המצב החדש, מודה לסילמן שיצרה מצב של 60-60’

האם הרשימה המשותפת תצביע בעד פיזור הכנסת? אחמד טיבי: "אנחנו נתייחס אד הוק לכל הצעה. לא נצטרף לקואליציה, לא נחתום על הסכמים. אנחנו בעמדה מאוד רגישה, חשובה ואפקטיבית"
חרדים 10
י"ג ניסן התשפ"ב / 14.04.2022 10:20

חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת העניק ראיון לחדשות 13 – ונשאל האם מפלגתו תצביע בעד פיזור הכנסת או תסייע לתפקוד קואליציית בנט-לפיד-עבאס?

ניקיון לפסח: מה אתם יודעים על כללי תחזוקה של מערכת הגז הביתית?

טיבי השיב: “אני רוצה להגדיר את הממשלה הזאת וזאת שאלה שלא נשאלה כאן. הציבור שלנו רוצה השפעה, אבל אם תשאל בממד פחות רחב, אם הממשלה שהורסת בתים בנגב, מאפשרת פגיעה במתפללים ומכניסה יהודים למסגד אל-אקצא וכשיש אלימות שוטרים בשער שכם ועליית מחירים – אם תשאל אותם לגבי זה, שיעור העונים באופן חיובי ירד לחצי. חד משמעית. למה? כי הציבור שלנו מאוד אינטליגנטי”.

טיבי נשאל, מה תעשה הרשימה המשותפת כאשר הליכוד יציע אי-אמון קונסטרוקטיבי, שעשוי להפוך את נתניהו לראש הממשלה?

“אני רוצה להפתיע אתכם. אני מאוד אוהב את המצב החדש, אני רוצה להודות לחברת הכנסת סילמן שיצרה מצב של 60-60. ועכשיו, נכון מבחינה אסטרטגית, הסטטוס של הרשימה המשותפת הוא טוב יותר ממה שהיה לפני חודש. ברור או לא ברור? חד משמעית.

“אנחנו נתייחס אד הוק לכל הצעה. לא נצטרף לקואליציה, לא נחתום על הסכמים, תבוא מחר הצעה לתקציב קורונה, נצביע נגדו או בעדו? בעדו. תבוא הצעה מהאופוזיציה להגדיל תקציב התנחלויות –  נפיל אותה. אנחנו בעמדה מאוד רגישה, חשובה ואפקטיבית”.

טיבי גיבה את חבר הכנסת איימן עודה בעקבות סרטון ההמרדה: “העמדה של להתנגד לשירות של חיילי כיבוש היא העמדה של הרשימה מאז ומתמיד, היא לא תשתנה. עודה בעצמו אמר שהוא לא התכוון לשוטרים אזרחיים בתוך הקו הירוק, אלא למי שמשרתים ומדכאים את העם הפלסטיני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סילמן היא זאת שהיקמה את מדינת ישראל להערבים , ועליה לדעת זאת גם במערכות בחירות שתשלם את המחיר שתלך הביתה עם בנט ביחד, ועוד ידוע שסילמן ובנט הזיגזגים הידועים.
    14/04/2022 10:32
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. סילמן היא זאת שהיקמה את מדינת ישראל להערבים , ועליה לדעת זאת גם במערכות בחירות שתשלם את המחיר שתלך הביתה עם בנט ביחד,

    ועוד ידוע שסילמן ובנט הזיגזגים הידועים.