ניר אורבך למרצ: “הציבור שלכם רוצה אתכם בקואליציה – שלנו לא”

ראשי סיעות הקואליציה נפגשו השבוע לראשונה מאז פרישת היו"ר עידית סילמן • ח"כ שרן השכל ואורבך הפצירו בח"כים רוזין ממרצ ושפע מהעבודה: "אם רוצים שזה יצליח אז צריך ליישר את הח"כים. אפשר להמשיך לחיות בלה לה לנד, אבל אז תוך שלושה שבועות פשוט לא נהיה פה"
חרדים 10
י"ג ניסן התשפ"ב / 14.04.2022 09:29

שבוע שאחרי פרישת עידית סילמן מהקואליציה: לפני יומיים התכנסה ישיבת ראשי סיעות הקואליציה לפגישה השבועית. נציגי הימין הציפו בישיבת את הפרות המשמעת הקואליציונית שהיו חלק משגרת העבודה לפני הפגרה.

ניקיון לפסח: מה אתם יודעים על כללי תחזוקה של מערכת הגז הביתית?

לפי הדיווח ברשת ב’, ח”כ שרן השכל מתקווה חדשה, אמרה: “אם רוצים שזה יצליח אז צריך ליישר את הח”כים. אי אפשר על כל דבר להתלונן ואי אפשר על כל דבר לבטל משמעת קואליציונית. אם זה ימשיך ככה אז זה לא יחזיק מעמד”.

הח”כים מיכל רוזין ממרצ ורם שפע מהעבודה השיבו שדבריה אינם  נכונים. “יש לנו קווים אדומים ואידיאולוגיה. הח”כים שלנו לא משחקים משחקים”.

יו”ר סיעת ימינה, ח”כ ניר אורבך, אמר לרוזין ושפע: “אתם צריכים להבין שאנחנו נמצאים במקומות אחרים. הציבור שלכם רוצה אתכם בקואליציה. הציבור שלנו לא”.

השכל הוסיפה: “אפשר להמשיך לחיות בלה לה לנד, אבל אז תוך שלושה שבועות פשוט לא נהיה פה”.

מי שבחר שלא להגיע לישיבה היה יו”ר סיעת רע”מ ח”כ וליד טהא, שגם החרים את ישיבות הנהלת הקואליציה בשבועות שקדמו ליציאה לפגרה.

מי שממלא את מקומה של סילמן כיו”ר הקואליציה הוא ח”כ בועז טופורובסקי מיש עתיד.

בריאיון לאריה גולן ברשת ב אמר: “אני מעריך, ואנחנו עובדים על זה כבר עכשיו, שיהיה רוב להצבעות יהיה לנו”. טופורובסקי אמר שנעשית עבודה מול כלל הח”כים כדי להגיע לרוב.

במענה לשאלה אם יש קשר גם לח”כים מן הרשימה המשותפת – אמר טופורובסקי: “אנחנו גם עובדים כל הזמן בשביל לייצב את המערכת ואת הקואליציה וגם עובדים עם כלל חברי הכנסת בשביל להגיע לקואליציות כאלה ואחרות בחוקים ספציפיים שהם חשובים למען מדינת ישראל”.

ח”כ טופורובסקי אמר שלדעתו סיעת ימינה צריכה להכריז על חברי הכנסת סילמן ושיקלי כפורשים. “ברגע שאדם פועל נגד סיעתו צריך להכריז עליו כפורש. סילמן ושיקלי הם חברים בימינה. ביש עתיד דברים כאלה לא קורים”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ניר אורבך
    14/04/2022 11:41
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אם לא רוצים אותך שם הבוחרים שלך אז פשוט תלך (במקום לשבת ביחד עם המשוטפת והאחים המוסלמים)

  2. .יהודי.
    14/04/2022 18:45
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. “מר אורבך”אין ולא נשאר לכם כבר ציבור

  4. חה"כ אורבך לא נשאר לכם כבר ציבור כללללל
    14/04/2022 18:56
    .יהודי.
  5. 55555