שיקלי: זה מה שיקרה לבנט אחרי התפרקות הממשלה

חבר הכנסת המופרש מימינה מתח ביקורת קשה על ראש הממשלה: "אין אף התחייבות אחת שנפתלי בנט עמד בה, זו פשוט הונאת ענק" • "לממשלה אין שום סיכוי לשרוד אחרי פסח. ימיה ספורים ולא יעזור להם כלום ושום דבר" • ומה קורה עם המפלגה החדשה שהוא פועל להקים?
חרדים 10
י"ב ניסן התשפ"ב / 13.04.2022 12:45

אחרי פרישת יו”ר הקואליציה:  גורמים פוליטיים רבים משמאל וימין מעריכים כי ימיה של הממשלה ספורים.

ניקיון לפסח: מה אתם יודעים על כללי תחזוקה של מערכת הגז הביתית?

היום (רביעי) שוחח ח”כ עמיחי שיקלי עם גדי נס ברדיו צפון 104.5fm, ותקף בחריפות את יו”ר המפלגה ממנה הופרש רשמית.

“אין אף התחייבות אחת שנפתלי בנט עמד בה, זו פשוט הונאת ענק”, אמר. “בנט יעמוד למשפט העם. משפט ציבורי, וגם אם ברמה האישית כח”כ אני עומד בודד מולו, עומדים איתי מאות אלפי אזרחים שמרגישים מרומים. חבל שאין לנו חבר מושבעים בוועדה כי אז בוודאות מוחלטת התוצאה הייתה נוקאאוט”.

לדבריו, “הוא עושה טעות גורלית מכיוון שהמעמד הזה הוא סוג של משפט, ובמשפט צריך לעמוד על הצדק ולברר מי אמר אמת ומי שיקר. אני חושש שהתוצאות מבחינתו של בנט יהיו קשות ביותר, כשנעמת אותו עם הראיות והעובדות החותכות”.

שיקלי הוסיף כי הוא “מקווה שלפחות יעז לבוא ולהראות את פניו, ולא ישלח איזה חסר חוליות לנהל את הדיון מטעמו. מקווה שהוא עצמו יגיע ונוכל לקיים חקירה נגדית”.

על השמועות כי הוא מקים רשימה עצמאית שתרוץ לכנסת הבאה – אמר שיקלי כי זה יבוא: “בבוא העת. הקמתה של רשימה לאומית הוא על הפרק. אין לי חשש מפני צעד כזה. אני אופטימי ושואב כוח מהתמיכה הציבורית הרחבה”.

על התפרקות הקואליציה אחרי מפץ סילמן, טען: “אני לא מורתע בשום צורה שהיא. לא יעזור לבנט מכונת אקמו בדמות אחמד טיבי, או איימן עודה, או איזה טריק פוליטי זה או אחר. לממשלה אין שום סיכוי לשרוד אחרי פסח. ימיה ספורים ולא יעזור להם כלום ושום דבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות