ההוראה החצופה של בר לב למפכ”ל – הכעיסה מאד את האופוזיציה

השר לביטחון הפנים הורה למפכ"ל קובי שבתאי שלא להיפגש עם נציגי האופוזיציה • בן גביר ושיקלי שביקשו פגישה - נדחו • בן גביר: "מדובר בשערורייה, אי אפשר לא להיפגש עם הימין ועם השמאל כן"
אריה ריבקינד
י"א ניסן התשפ"ב / 12.04.2022 20:39

השר לביטחון הפנים עמר בר לב אסר על מפכ”ל המשטרה קובי שבתאי להיפגש עם נציגים מהאופוזיציה. כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 13.

עברתם כבר את גיל 60? זו ההוראה עבורכם ממרן הגר”ח קניבסקי זצ”ל

המפכ”ל מילא אחר ההוראה ולכן דחה בקשות לפגישה שביקשו באחרונה חברי הכנסת איתמר בן גביר ועמיחי שיקלי.

לא נמסר נימוק להחלטה על דחיית הבקשה.

מנגד, שבתאי כבר הספיק להיפגש עם חברים בקואליציה – ביניהם מנסור עבאס, השרים יאיר לפיד, גדעון סער ותמר זנדברג, וכן עם יו”ר הוועדה לביטחון פנים בכנסת מירב בן ארי ועם חברי כנסת ממפלגות הקואליציה השונות.

יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר הודיע, כי יפנה ליועצת המשפטית לממשלה בדרישה חד משמעית לאסור על השר בר לב להכניס שיקולים פוליטיים בתוך המשטרה.

לדברי בן גביר, “החלטת בר לב אינה חוקתית והוא אינו יכול לאסור על מפכ”ל המשטרה להיפגש עם ח”כ מהימין, בעוד הוא מאפשר למפכ”ל להיפגש עם חברי כנסת מהשמאל.

הוא הוסיף:  “השר בר לב היה ונשאר השר לבטחון פנים הכושל בתולדות מדינת ישראל, ובין השאר מערב שיקולים פוליטיים כנקמה. האיסור שלו על המפכ”ל להיפגש איתי, הוא לא פחות משערורייה. או שהמפכ”ל נפגש עם כל חברי הכנסת, או שהוא לא נפגש בכלל, אי אפשר לא להיפגש עם הימין ועם והשמאל כן. אפנה עוד הערב ליועמ”ש בבקשה שתבהיר לבר לב את הנושא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות