מליצמן ל’מכון החרדי’: יעקב איזק ינהל את האסטרטגיה והתקשורת

איזק שימש יועץ תקשורת לח"כ יעקב ליצמן בעשור האחרון, יועץ בכיר לברקת כראש העיר ירושלים, ומנהל משרד עצמאי ליח"צ ותקשורת • בתפקידו יוביל את פעילות 'המכון החרדי למחקרי מדיניות' בהיבטי התקשורת והאסטרטגיה, פיתוח מערך דיגיטל, והעמקת שיתופי פעולה
אבי כץ
י"א ניסן התשפ"ב / 12.04.2022 16:44

בעקבות הפרישה של יעקב ליצמן: יעקב איזק, בן 42, תושב העיר מודיעין עלית, מונה למנהל מחלקת אסטרטגיה ותקשורת ב’מכון החרדי למחקרי מדיניות’.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

איזק שימש יועץ תקשורת לח”כ יעקב ליצמן בעשור האחרון כשר הבריאות והשיכון, יועץ בכיר לח”כ ניר ברקת כראש העיר ירושלים, מנהל משרד עצמאי ליח”צ ותקשורת, ניהול משברים, מערכות בחירות וקמפיינים שיווקיים במשרדי הפרסום המובילים בציבור החרדי.

‘המכון החרדי למחקרי מדיניות’ מתמחה בתכנון אסטרטגי, פיתוח, יישום וקידום מדיניות, מבוססת נתונים ומחקר, בכל הקשור לחברה החרדית בישראל.

המתודולוגיה הייחודית של המכון משלבת ניתוח נתונים, מחקר כמותני ומחקר איכותני, עם הבנה מעמיקה של העולם החרדי.

צוות המכון החרדי מורכב מחוקרים ואנשי אקדמיה מקשת רחבה של תחומים, מומחי אסטרטגיה ומדיניות ציבורית, ועמיתי מחקר חרדים בעלי רקע מקצועי רחב וניסיון עשיר בניהול מערכות ציבוריות הן בקהילה החרדית והן ברשויות מוניציפליות ומשרדי ממשלה. בשנים האחרונות היה המכון החרדי שותף מרכזי בקביעת מדיניות ותכנון פרויקטים עבור גורמי ממשל רבים.

בתפקידו יוביל איזק את פעילות המכון החרדי בהיבטי התקשורת והאסטרטגיה, פיתוח מערך דיגיטל, העמקת שיתופי פעולה, תוך השפעה על השיח הציבורי והתקשורתי.

יעקב איזק: “אני שמח להצטרף לצוות המוכשר של המכון החרדי כגוף מקצועי מוביל, מתוך היכרות קרובה של תהליכי העבודה המקצועיים, התקשורתיים והפוליטיים, בממשלה וברשויות. אני מאמין בכוח הערכי, הצרכני וקולקטיב הקהילה החרדית בישראל, ומשוכנע שרק בעבודה מקצועית, מותאמת ונכונה, המבוססת על נתונים פרי מחקר איכותי, ניתן להביא בעזרת ה׳, למדיניות שתוביל לצמצום פערים הקיימים במעגלי החיים וממשקי הציבור החרדי עם כלל הרשויות בישראל״.

אלי פלאי, יו”ר המכון החרדי למחקרי מדיניות: ‘המכון החרדי’ גאה לצרף לשורותיו את יעקב איזק שיוביל את תחום האסטרטגיה התקשורתית. הנסיון העשיר של יעקב וההיכרות המעמיקה הן בקהילה החרדית והן בזירה הציבורית הישראלית יאפשרו ל’מכון החרדי’, כגוף המחקר והידע המקצועי ביותר בנושאי החברה החרדית, לקחת חלק פעיל בשיח הציבורי, במטרה לייצר הבנה מעמיקה אצל גורמי הממשל והתקשורת, לחשיבות הנתונים ולמאפייני החברה החרדית, לצורך תכנון מדיניות מושכלת בתחומי החברה והכלכלה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות