4 נערים הפיצו שטרות כסף מזויפים בחנויות בבני ברק: כך הם נלכדו

מעקב שנמשך כשעה וחצי ברחובות העיר בני ברק הוביל לתפיסתם של ארבעה נערים שהפיצו שטרות כסף מזויפים במספר חנויות • 'השומרים' קורא לבעלי עסקים שנפגעו ליצור קשר עם מוקד הארגון
חיים טוויל
י"א ניסן התשפ"ב / 11.04.2022 23:41

אל מוקד ‘השומרים’ הגיעו לאורך היום (שני) עשרות שיחות מבעלי עסקים בעיר בני ברק, שדיווחו על קבוצת נערים שרוכשת מוצרים ומשלמת בשטרות מזויפים – בהם הבחינו רק לאחר שהנערים התרחקו מהמקום.

ניקיון לפסח: מה אתם יודעים על כללי תחזוקה של מערכת הגז הביתית?

לאחר שהתברר כי מדובר בתופעה נרחבת, התפרסו עשרות מתנדבים לאורך צירים מרכזיים בעיר, לצורך זיהוי ומעקב. במקביל, צוות ייעודי של הארגון גבה עדויות ואסף תיעודים ממספר חנויות.

עם זיהוי הנערים על ידי בעל עסק ברחוב רבי טרפון, הוקפצו המתנדבים למקום, על מנת לאתרם ולהביא לתפיסתם – כאשר כל אותו הזמן המתנדבים מתעדים את פעולותיהם מרחוק.

בהינתן האות, פשטו המתנדבים על חנות בה היו הנערים באותה עת, והצליחו לעצור את ארבעת החשודים – ולעכבם עד להגעת כוחות משטרה.

הם נעצרו על ידי שוטרי הסיור של מרחב דן ונלקחו לחקירה.

בחיפוש על החשודים נמצאו אלפי שקלים בשטרות מזויפים.

ארגון ‘השומרים’ קורא לבעלי עסקים שניזוקו לאחרונה לפנות בדחיפות למוקד הארגון על מנת שיצטרפו להגשת תלונה מרוכזת.

יו”ר ארגון השומרים, חיים רוטר: “בכל ערב חג מוצף מוקד הארגון בפניות מבעלי עסקים על כסף מזויף המופץ על ידי גורמים עבריינים, שמנצלים את הלחץ בו נתונים בעלי העסקים ולא בודקים את השטרות.

“אני קורא לבעלי העסקים לא לוותר על אף שקל גם אם זה כרוך בעוד כמה רגעים של בדיקה. עסקים רבים נעקצו בשיטה זו באלפי שקלים. רגע אחד יכול למנוע הרבה עוגמת נפש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות