הליכוד: ‘בנט מבין שהסיפור נגמר’ • הציונות הדתית: ‘ראיונות מבוהלים’

בליכוד מגיבים על סדרת הראיונות שהעניק ראש הממשלה לערוצים 11, 12 ו-13: "בנט איבד השבוע את הרוב בכנסת ולכן הוא מפזר שקרים גם נגד סילמן. ממשיך לשקר גם הערב בלי הפסקה" • הציונות הדתית: "בנט בעוד סדרה של ראיונות מבוהלים, מיואשים ופאטתיים, פשוט מעורר רחמים"
אריה ריבקינד
י' ניסן התשפ"ב / 11.04.2022 20:49

בליכוד הגיבו הערב (שני) לסדרת הראיונות שהעניק ראש הממשלה לערוצי הטלוויזיה – וטענו ש”הסיפור שלו נגמר”.

עברתם כבר את גיל 60? זו ההוראה עבורכם ממרן הגר”ח קניבסקי זצ”ל

”בנט שהפר את כל הבטחותיו לבוחריו ממשיך לשקר גם הערב בלי הפסקה”, אמרו בליכוד.

במפלגה הוסיפו: ”בנט איבד השבוע את הרוב בכנסת ולכן הוא מפזר שקרים גם נגד עידית סילמן, שבניגוד אליו נשארה נאמנה לעקרונות להם נבחרה. בנט מבין שהסיפור שלו נגמר ושהגיע הזמן לממשלה חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל”.

סיעת הציונות הדתית הגיבה לסדרת הראיונות: “נפתלי בנט בעוד סדרה של ראיונות מבוהלים, מיואשים ופאטתיים, פשוט מעורר רחמים”.

במפלגה של בצלאל סמוטריץ’ הוסיפו:  ”האיש בודה סיפורים מליבו, אינו נוטל אחריות להידרדרות המואצת של ישראל תחת ממשלתו הרופסת אלא רק מטיח האשמות מופרכות לכל עבר וממשיך להוכיח ניתוק מהמציאות הפוליטית ולצערנו גם הביטחונית.

“אחרי ששיעבד את מדינת ישראל לתנועה האיסלמית, בנט תולה עכשיו את המשך קיומה של מדינת ישראל בידיהם של תומכי טרור מהרשימה המשותפת, ושום משחק מילים מביך לא יכול להסתיר את זה. הנרקסיזם של בנט מסוכן ומסכן את מדינת ישראל.

“אבל האמת היא שבנט ושותפיו מבינים היטב הממשלה הזאת סיימה את דרכה. תמה דרכה של ממשלת הפילוג והשנאה ובקרוב תוקם בעזרת השם ממשלה ציונית ולאומית טובה לעם ישראל ומדינת ישראל. עוד בכנסת הזו”.

ח”כ עמיחי שיקלי, עליו הכריז בנט בשבוע שעבר כ”פורש”, כתב בחשבון הטוויטר: “פיגוע רודף פיגוע, לוויה רודפת לוויה, אבל בנט חרד שנחזור ‘לתקופה אפלה’ של קמפיין בחירות.  צא מהאקווריום”.

ח”כ גלית דיסטל-אטבריאן מהליכוד כתבה בחשבון הטוויטר שלה: “אהלן נוכל, עידית סילמן שוחחה איתי ארוכות אמש. בלי מצלמות, בלי מיקרופונים, בלי קהל. רק אני והיא. היא אמרה שהסיבה היחידה שגרמה לה לפרוש היא אלוהים. ליתר דיוק – הפחד מאלוהים. פחד אימתני להיות חלק מממשלה אנטי יהודית ואנטי ציונית. לא ביביזם, לא איומים ולא נעליים. מתי – תפסיק – לשקר?”

ח”כ קטי שטרית מהליכוד: “מסקנה מצפייה קצרה בראיונות שנתן בנט הערב, האיש מבוהל, פחדן, שקרן, ילדותי, קונספירטור, ‏לחיץ, ‏חסר אחריות ומנותק מהמציאות. מתפללת שנוציא אותו מהלשכה החשובה הזו במהרה”.

ח”כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב לסדרת הראיונות: ”בנט רימה ושיקר, הסית והדיח, ופעל נגד הימין וערכיו, ועכשיו הופך לא רק לשמאל על מלא, אלא גם ל’רק לא ביבי’ על מלא.

“אגב בנט, הסיכוי של נתניהו להרכיב ממשלה גבוה יותר מהסיכוי שתקיים את ההבטחה שלך לגבי המשותפת”,

הוא הוסיף מסר לבנט: ”אתה שייך כבר עכשיו לפח האשפה של ההיסטוריה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות