“לא אשתף איתו פעולה”: בנט יחרים את נתניהו גם אחרי הבחירות

בנט ערך סבב ראיונות, אך החרים את ערוץ 14 • לחדשות 13: "אין לנתניהו ממשלה, זו פיקציה" • בחדשות 12: המשבר הפוליטי תפס אותו בהפתעה אך "ייצב את הסירה" • לחדשות 11: "סילמן עברה התעמרות ואלימות שמעטים נאלצו לעבור" • הליכוד: הוא ממשיך לשקר, מבין שהסיפור שלו נגמר
אריה ריבקינד
י' ניסן התשפ"ב / 11.04.2022 20:20

אחרי הטלטלה בקואליציה והקריסה בסקרים: נפתלי בנט ערך הערב (שני) סבב ראיונות במהדורות החדשות, והתייחס לעתיד הממשלה. הוא העניק את הראיונות לערוצים 11, 12, ו-13 – אך החרים את ערוץ 14, המזוהה עם הימין, ככל הנראה בשל חשש משאלות נוקבות.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

בריאיון שהעניק לחדשות 12, הוא אמר למראיין דני קושמרו כי “הוא לא כועס על עידית סילמן”, והצהיר כי המשותפת “לא תהיה בממשלה או בקואליציה – מי שהיום בברית המטרילים זה עודה עם ליכוד סמוטריץ'”.

עם זאת, הוא לא אמר כי ממשלתו לא תישען על הרשימה המשותפת.

לדברי בנט, המשבר הפוליטי תפס אותו בהפתעה אך הוא הצליח “לייצב את הסירה”. הוא סבור שלא צריך בחירות עכשיו ובסיעת ימינה יש קונצנזוס, כמו גם בקרב שאר המפלגות בקואליציה, שבחירות הן אסון וסחרור אין-סופי.

בריאיון שהעניק למיכל רבינוביץ ב’כאן 11′ הוא התייחס לפרישה של יו”ר הקואליציה: “סילמן עברה התעמרות ואלימות שמעטים בתולדות ישראל, אם בכלל, נאלצו לעבור”.

במהלך ריאיון להילה קורח במהדורה המרכזית של חדשות 13, הבהיר בנט בתגובה לאפשרות של הקמת ממשלה בראשות יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו: “אין לו ממשלה, זו פיקציה. לא אשתף איתו פעולה”.

לדבריו, “נתניהו משעבד את הממשלה לעסקת הטיעון שלו”.

בליכוד הגיבו לסדרת הראיונות של בנט לערוצי הטלוויזיה: ”בנט שהפר את כל הבטחותיו לבוחריו ממשיך לשקר גם הערב בלי הפסקה.

”בנט איבד השבוע את הרוב בכנסת ולכן הוא מפזר שקרים גם נגד עידית סילמן שבניגוד אליו נשארה נאמנה לעקרונות להם נבחרה. בנט מבין שהסיפור שלו נגמר ושהגיע הזמן לממשלה חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות