אלי אבידר: לפיד והמרכז-שמאל תמימים, נותנים לימינה למרוח אותם

ח"כ אלי אבידר, שנערך להקמת מפלגה, קיים כנס פוליטי ראשון - ומתח ביקורת על "המפלגות הליברליות" בקואליציה: "איזו נאיביות" • קרא להקשיח עמדות: "אני שומע כל שעה קארה-נסע-קארה-בא-קארה-סיכם. כולנו נעבוד אצל אנשים שלא מסוגלים להחזיק מפלגה שלמה?"
אריה ריבקינד
י"א ניסן התשפ"ב / 11.04.2022 23:08

ח”כ אלי אבידר קיים הערב (שני), לקראת חג הפסח,  כנס פוליטי ראשון, במהלכו תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט, ראשי מפלגות המרכז-שמאל בקואליציה, ואת חברי ‘ימינה’  – על ההתנהלות מאז פרוץ המשבר הפוליטי אחרי פרישת סילמן.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

בנאום בפני הפעילים, רבים מהם ממחאת בלפור, אמר חבר הכנסת אבידר: “איזו נאיביות. דרשו מאתנו להיות בשקט, לא לקדם את הערכים החשובים לנו, כדי שהצד השמרני לא יכעס. הצד השמרני מעלים דרישות? מה איתנו? גם לנו יש דרישות!

“ראשי המפלגות הליברליות, כן אתם: הורוביץ, מיכאלי, גנץ ובמיוחד – לפיד, נותנים לצד השמרני למרוח אתכם: חצי שנה למימוש הבטחת הבחירות להקמת ועדת החקירה לצוללות. בנט נעלם כדי להצטלם עם קנצלר גרמניה בערב האחרון של המושב כשהיינו צריכים להצביע על חוק קריטי – חוק הגבלת שתי קדנציות.

“באיזו נאיביות, ‘ראש המשלה החליפי’, מצהיר לפני כמה ימים, שנפתלי בנט ימשיך לטפל בנושא האיראני כראש הממשלה החליפי. בחרו בך, המליצו עלייך, קח אחריות על הנושא החשוב בהנהגה הישראלית. אתה לא רוצה את האחריות – תן את זה למישהו אחר, בני גנץ, למה בידיים של בנט?”.

אבידר הביע תמיכה בהמשך קיום ממשלת בנט-לפיד, ואמר: “זו התקופה הכי רגישה מאז הוקמה ממשלת השינוי. נעשה הכל כדי שהקואליציה תאריך את ימיה, אבל נשגיח בשבע עיניים על אלה שרוצים לפרק את הקואליציה מהיום הראשון שלה ואיש לא יתפוס אותנו לא מוכנים”.

עם זאת, אבידר קרא למפלגות המרכז-שמאל להקשיח עמדות אל מול הדרישות של חברי ימינה: “עכשיו, עם ההתפרקות של ימינה אנחנו חייבים להיענות לכל גחמה של אורבך, קארה שקד. אני שומע כל שעה קארה-נסע-קארה-בא-קארה-סיכם. כולנו נעבוד אצל אנשים שלא מסוגלים להחזיק מפלגה שלמה?”

ח”כ אבידר הוסיף:  “אנחנו כאן היום כדי להמשיך את השינוי. בתקופה הזאת, במצב הזה שבו אנחנו נמצאים, חייבים להעיר את השטח. להרים את הראש. יש לנו משהו שאין לשום גוף, מפלגה, תנועה במדינת ישראל – יש לנו שטח. לנו יש אנשים מדהימים שהרימו אופרציות מטורפות בעשר אצבעות. וזה הזמן של כולנו, לרענן את קבוצות הפעילים, את קבוצות הוואטסאפ, את דפי הפייסבוק. המטרה שלנו להקים מוקדי פעילות בכל ישוב בישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות