כהנא לא פוסל שת”פ עם המשותפת • קארה: לא לא, לא רוצה מהם כלום

השר לשירותי דת על הרשימה המשותפת: "לא נעשה שום דבר שסמוטריץ' וביבי לא עשו" • אביר קארה: "נצליח להתנהל עם ה-60 שלנו מול ה-54 של האופוזיציה"
חרדים 10
י' ניסן התשפ"ב / 11.04.2022 19:09

השר לשירותי דת מתן כהנא מימינה לא פוסל שיתופי פעולה עם הרשימה המשותפת.

ניקיון לפסח: מה אתם יודעים על כללי תחזוקה של מערכת הגז הביתית?

בראיון לחדשות 12 אמר כהנא: ”לא נעשה שום דבר שסמוטריץ’ וביבי לא עשו”.

מנגד, חברו לסיעה, סגן השר אביר קארה, אמר לגלי צה”ל כי לא יסכים לשיתופי פעולה עם הרשימה המשותפת.

“לא לא, אני לא רוצה מהם שום דבר. אנחנו נצליח להתנהל עם ה-60 שלנו מול ה-54 של האופוזיציה. זו רשימה משותפת נגד האוכלוסייה הערבית, זו רשימה מסוכנת למדינת ישראל ולעם ישראל”.

הוא הוסיף: “קורא לסילמן ולשיקלי – בואו נשתף פעולה ונביא הישגים לציבור. אנחנו יכולים להביא הישגים משמעותיים רק מתוך הקואליציה. אם נלך לבחירות נגיע בדיוק לאותו מצב – מציע לא ללכת לממשלות על העץ”.

אריאל כהנא, הכתב המדיני של ‘ישראל היום’ הגיב: “ראשי ימינה, מי שמכם?! מעולם לא ניתן לכם מנדט לשת״פ עם המשותפת. כבר ההסתמכות על רע״מ היתה בגידה בכל מה שהובטח לנו, בוחרי ימינה. אבל טיבי, עודה וכסיף?! באיזו רשות אתם גונבים את הקולות שלנו לשתפ עם אויבי ישראל?! זה נמוך יותר מגולדפרב ושגב. זהו כרסום יסודות הדמוקרטיה. עצרו עכשיו!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מתן כהנא
    11/04/2022 21:39
    עמי נמד
  1. רק תשימו לב שכל בוגרי צבא בכירים עשו נזקים למדינה כשנכנסו לפוליטיקה..
    הם בשחצנותם חושבים שהמדינה שלהם.. כאילו שחתמו בקבע בלי לקבל משכורת או שהיתה להם איזו אלטרנטיבה גדולה מחוץ לצבא…ראו את: רבין,ברק,שרון.. רק נזקים בפוליטיקה! ואתה כהנא כנראה מקורץ מאותו החומר הכושל!!