נעצרת עם גדי בדרך להקריב קרבן פסח בהר הבית? זה הסכום שתקבל

תנועת 'חוזרים להר' תעניק עשרת אלפים שקלים למי שיצליח להקריב קורבן פסח בהר הבית • וכמה יקבל מי ש'רק' ייעצר בדרך?
חיים טוויל
י' ניסן התשפ"ב / 11.04.2022 17:49

לאור איומי החמאס והתנגדות המשטרה לאפשר לפעילי הר הבית להקריב את ‘קרבן הפסח’ בערב החג –  תנועת ‘חוזרים להר’ השיקה קמפיין: “נעצרת – ניצחת”.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

בפרסום שהפיצה התנועה מוצע פרס כספי של 10,000 שקלים למי שיקריב ‘קרבן פסח’ במקומו, 800 ש”ח למי שיעצר בדרכו עם גדי או טלה, ו-400 שקלים למי שיעצר ללא קרבן.

לפי דיווח בערוץ 7, יו”ר תנועת ‘חוזרים להר’, רפאל מוריס, קיבל לפני כשבוע וחצי זימון לשימוע לקראת הרחקה מנהלית מהעיר העתיקה, וזאת בטענה כי ינסה להקריב את ‘קרבן הפסח’. בתגובה אמר מוריס לאלוף הפיקוד כי במידה ויקבל הרחקה מנהלית, הוא יפר אותה בגאון בערב חג הפסח – זמן הקרבת קרבן הפסח.

מאז הכרזה זו של מוריס הרשתות הערביות סוערות, בטענה ש”המתנחלים מסתערים על הר הבית בנסיון לחדש את זבח הפסח”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הזויים
    11/04/2022 17:52
    וינד
  1. ומי שהגדי מת לו בדרך?
    ומי שמשתייך למפחת אלבום יש לו פרוטקציה?

  2. עיין בגוף התגובה
    11/04/2022 19:37
    חד גדיא
  3. הדבר הגרוע מכל הוא, כי כיהודים מאמינים אנו שאי”ה בית המקדש יבנה עוד לפני פסח השנה ומחובתנו יהיה להקריב קרבן פסח בהר הבית. אך הואיל והשנה פסח חל באמצע הרמדאן ויום הקרבת קרבן פסח וחגיגה יהיה ביום ששי הוא היום בו הישמעאלים נאספים בהר הבית בהמוניהם ובפרט החל מחצות היום שהוא תחילת זמן הקרבת קרבן פסח, ולכן בהתחשבות בכירי המדינה והבטחון במוסלמים יצא איסור מוחלט על יהודים להמצא בתחומי הר הבית באותו זמן. אם כן האם יחול איסור כרת כל המונעים עליה להר הבית ???