‘אני לא מכונת גינוי, לא עובד אצלך’: עימות בין הח”כ ממרצ לינון מגל

חבר הכנסת מוסי רז שוחח עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM והכריז: "הממשלה הזו חזקה ממתנגדיה ותשרוד שנים" • כאשר דרשו ממנו גינויים נגד התבטאותה של ח"כ גבי לסקי ונגד סרטון ההמרדה של איימן עודה הגיב: "אני לא עובד אצלכם שתגידו לי מה לגנות"
חרדים 10
י' ניסן התשפ"ב / 11.04.2022 12:12

ח”כ מוסי רז ממרצ שוחח הבוקר (שני) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM, ודן בעמדת מרצ על התבטאותה של חברת הכנסת גבי לסקי, שתמכה בתשלום של אבו מאזן למשפחות של מחבלים שרוצחים אזרחים ישראלים.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

“לא מענישים על חטאו של מישהו אחר, צריך להעניש את מי שפושע ולא את בנו”, גרס רז.

מגל הטיח בו כי הוא עצמו אף התנגד להקמתה של ועדה שתבחן את תשלום הקיצבאות למשפחות מחבלים – ועל כך השיב: “אני אמרתי שטוב עשו שרי מרצ שהצביעו נגד. דעתי כדעתו של נתניהו כפי שהוא עשה אז”.

רז מצדו ניסה להציג את הצד האחר שבגיוון בעמדות: “הממשלה הזו היא חזקה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. יש פה ישראל אחרת – מדברים יחד, יהודים וערבים, ימין ושמאל, דתיים וחילוניים, פותרים בעיות יחד”.

בהמשך נשאל על הסרטון שפרסם יו”ר הרשימה המשותפת איימן עודה, שקרא לערבים ישראלים שעובדים במערכת הביטחון “להניח את נשקם”, והבהיר כי אינו מסכים עם דבריו.

“ככל שיהיו יותר אזרחים ערבים המשרתים במשטרה, נוכל יותר להילחם בפשיעה, נוכל להחזיר את הביטחון לרחובות”.

כשכספית ניסה ללחוץ עליו לגנות בצורה מפורשת יותר את התבטאותו של עודה, רז הדגיש: “אני לא מכונת גינוי, אני לא עובד אצלכם שתגידו לי מה לגנות”.

הוא העלה את חמתו של ינון כשאמר: “יש רק רשימה אחת או שתיים שאני פוסל”, ולאחר מכן הודה כי דבריו כוונו נגד חברי יו”ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’ ויו”ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, ומנגד השיב כי לא יפסול את חברי הכנסת של הרשימה המשותפת.

“תתבייש”, הטיח בו מגל.

רז השיב: “אני לא אתמוך בהדחה של אף אחד מהכנסת, גם לא מי שצוין קודם. נפתלי בנט עדיין יהיה ראש ממשלה ואתם עדיין תהיו באופוזיציה, הממשלה הזו חזקה ממתנגדיה ותשרוד שנים יותר ממה שאתה חושב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות