קארה: ‘מה הריצה לבחירות. מה נקבל? שוב גפני בוועדת כספים?’

סגן השר הודה ששוחח עם שיקלי ועם סילמן על האפשרות לכונן ממשלה חלופית: "האמת היא - שאין. פשוט אין" • טוען: המציאות הפוליטית יצרה הזדמנות להביא הישגים ימניים. אם לא - נחשוב קדימה • מאשים: "שיקלי משמש קבלן הריסות של ביבי. מה הריצה המטורפת הזאת לבחירות?"

חרדים 10
י' ניסן התשפ"ב / 11.04.2022 11:57

סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח”כ אביר קארה, אמר הבוקר (שני) בשיחה עם עמית סגל בחדשות 12,  כי ביקש מעידית סילמן ומעמיחי שיקלי שיציגו לו ממשלה חלופית, אבל הם לא הצליחו לעשות זאת.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

קארה הסביר, כי המצב הפוליטי שנוצר, לפיו לממשלה אין רוב כרגע בכנסת, הוא הזדמנות להביא הישגים אמיתיים ולהעביר את הכוח לידיו ולידי שיקלי.

בשיחה הצהיר קארה כי ידרוש מהקואליציה להביא הישגים ימניים באביתר, בהתיישבות וכן הישגים ימניים כלכליים, ובהם רפורמות בבשר ובעוף, רשת ביטחון לעצמאים ועוד. “אפשר לתת צ’אנס לממשלה הנוכחית”, אמר. “לתת לנו את ההישגים שאנחנו רוצים להביא לציבור. אין ממשלה אחרת”.

קארה תקף את שיקלי שאינו מחפש הישגים אידאולוגיים, אלא רק פועל עבור נתניהו.

“שיקלי הסכים איתי, אבל בפועל הוא משמש קבלן הריסות של ביבי”, אמר. “אנחנו לא צריכים בחירות מיותרות כרגע, ולא צריכים עוד שנתיים בלי תקציב. לצערי הוא לא שם – ולכן לדעתי הוא לא מחפש הישגים ימניים אלא פועל בשירות נתניהו להפיל את הממשלה ותו לא. זאת טעות, אבל זאת זכותו, כמובן”.

קארה הוסיף: “אם הקואליציה הנוכחית תדע לספק לי את זה כמו שהיא סיפקה לי הישגים – אחלה. אם לא – נחשוב קדימה. אבל למהר ללכת לבחירות שוב? לכאוס הזה של הכפשות? של היעדר תקציב? שוב לא תהיה ממשלה? ומה נקבל? שוב גפני בוועדת כספים? לא ברור מה הריצה המטורפת הזאת לבחירות. מי שיעשה את זה, יהיה עליו כתם גדול. אני חושב שאת אותה הזדמנות בדיוק יש גם לסילמן”.

סגן השר הודה ששוחח עם סילמן ושיקלי על האפשרות לכונן ממשלה חלופית.

“ביקשתי משיקלי ועידית לבדוק אם יש ממשלה חלופית לאומית”, אמר. “אבל האמת היא – שאין. פשוט אין. ולמען האמת גם אם נלך לבחירות ככל הנראה לא תהיה. במקום ממשלה באוויר והבטחות על הקרח, יש לי ממשלה ביד והבטחות שאני יודע לעמוד בהן. ואם לא יקרה, נחשב מסלול מחדש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אביר ה"חכם" (יכול להיות סגן שר בממשלת חלם)
    11/04/2022 14:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מה הקטע שלכם שמדינת היהודים תחרב העיקר לא בחירות
    דרך אגב החברים הקודמים שלך (שנקראים “שולמנים”) מעדיפים את גפני בכספים מליברמן באוצר (אתה יכול לשאול את בעלת העסק שאתה אמור לייצג בוכתה לליברמן הוא שותה קפה בלי להתעניין)