שיקלי חשף: “היה לי סיכום עם אביר קארה והוא החליט לסגת”

הח"כ ש'ימינה' הכריזה עליו כ'פורש': "מי שנלחמת על הממשלה הזו - זו איילת שקד. היא מי שמנהלת את קרב ההצלה של נפתלי בנט, אני אומר את זה מתוך ידיעה" • "לא יכופר ולא יסולח מה שבשם תאוות השררה האנשים האלה מוכנים לעשות למדינת ישראל. הממשלה הזו סיימה את דרכה"
אריה ריבקינד
י' ניסן התשפ"ב / 11.04.2022 10:57

חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שסיעת ‘ימינה’ הכריזה עליו כ’פורש’, טען הבוקר (שני) כי שרת הפנים איילת שקד היא זו שפועלת לשמירה על ממשלת בנט-לפיד-עבאס.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

שיקלי אמר בראיון לשרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’: “מי שמחזיק את המבצר הזה בצורה הכי חזקה, מי שנלחמת על הממשלה הזו – זו איילת שקד. היא מי שמנהלת את קרב ההצלה של נפתלי בנט, אני אומר את זה מתוך ידיעה”.

על ההחלטה להכריז עליו כפורש, הגיב שיקלי: “כאזרח וכאדם ציוני – לא יכופר ולא יסולח מה שבשם תאוות השררה האנשים האלה מוכנים לעשות למדינת ישראל, למרות שהם יודעים שרוב הציבור במחנה הלאומי רואה איש אחד כמנהיג המחנה הלאומי. זה לא נתפס עד לאן הם יגיעו עבור השררה”.

שיקלי חשף סיכום עם אביר קארה, סגן השר מ’ימינה”, שבמסגרתו קארה יפרוש מהקואליציה בדומה לעידית סילמן, אך בסופו של דבר קארה חזר בו.

“אביר קארה נמצא בצומת אסטרטגית מבחינתו, למעשה היינו מאד קרובים לסיכום בשבוע שעבר, היה גם סיכום במהלך השבת הזו שלא אכנס לפרטיו – אבל הוא החליט לסגת ולחזק את מבצרו של בנט לקראת הקרב האחרון”, טען שיקלי.

“הסברתי לאביר את הרציונל, הממשלה הזו סיימה את דרכה. השאלה אם היא תמשיך לנשום באמצעות אחמד טיבי או שנעשה לממשלה הזו המתת חסד ומביאים עוד אנשים. כנראה לא היו לו את תעצומות הנפש ללכת על זה”.

מנגד, סגן השר אביר קארה אמר בגלי צה”ל:  “אני קורא לעמיחי שיקלי ועידית סילמן לחזור לקואליציה ולשתף איתי פעולה. כל מה שנתניהו מבטיח להם זה באוויר, אני יכול לממש עכשיו. שיעבירו רשימה של הדרישות וזה יקרה. הכי גרוע עכשיו זה לגרור את מדינת ישראל לבחירות ואני לא לוקח בזה חלק”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות