“תזרקו להם הנשק בפרצוף”: סרטון ההמרדה של איימן עודה משער שכם

יו"ר המשותפת פרסם סרטו בו קרא: "אסור שהצעירים יצטרפו לכוחות הכיבוש" • "לגמור את הכיבוש הרצחני כדי שיונפו דגלי פלסטין" • המשטרה פנתה לפרקליטות: לבחון האם מדובר בהסתה • כ"ץ: "מקומו בבית הסוהר" • ברקת: ״דברי ההסתה וההמרדה העולים עד כדי בגידה"
יוני גרין
י' ניסן התשפ"ב / 11.04.2022 00:08

מרגיש על הסוס? יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה, פרסם היום (ראשון) סרטון שצילם בשער שכם – בו קרא בשפה הערבית  לערבים אזרחי ישראל המשרתים בכוחות הביטחון, “כוחות הכיבוש” כלשונו, להשליך את הנשק “בפנים של הצבא”, ולהפסיק את השירות לצד ישראל.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

בסרטון סיפק עודה אמירות קשות נגד מדינת ישראל וקרא לערביי ישראל שלא להתגייס לכוחות הביטחון הישראליים, ולאלו שכבר התגייסו – למרוד.

“ראשית, רמדאן כרים לחברינו ובמיוחד לצעירים”, פתח עודה. “בתקופה האחרונה נפגשתי עם קבוצות רבות מירושלים הערבית הכבושה. צעירים פלסטינים בעלי אזרחות ישראלית אמרו לי שפוגעים בהם ומשפילים אותם. חשוב לי להגיד לי מכאן, מבאב אל-עמוד, כי זהו שפל שאחד מבנינו יצטרף לכוחות הביטחון של הכיבוש. הכוחות שנמצאים כאן, משפילים את עמנו, משפילים את משפחותינו ומשפילים את כל מי שבא להתפלל במסגד אל-אקצא”.

עודה המשיך להסית ואמר: “העמדה ההיסטורית שלנו היא שנהיה עם בני עמנו כדי לגמור את הכיבוש הרצחני, כדי שתקום מדינת פלסטין ושיונפו דגלי פלסטין על חומות ירושלים – ושיחל השלום על אדמת השלום. אסור שהצעירים יצטרפו לכוחות הכיבוש. אני קורא לצעירים שכבר הצטרפו, שהם לא יותר מאחוז אחד, בסך הכול כמה אלפים, שההצטרפות שלהם מעליבה ומשפילה, אני קורא להם – תזרקו להם את הנשק בפרצוף ותגידו להם שהמקום שלנו לא איתכם. לא נהיה חלק מהעוול ומהפשע.

“המקום שלנו עם הצדק והאמת – נגד הכיבוש. המקום שלנו הוא המקום הטבעי, חלק אציל מהעם הערבי הפלסטיני, ובמלחמה הצודקת בשביל להביא לסיום הכיבוש הפושע. בשביל שיחל השלום על אדמת השלום”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, המשטרה פנתה לפרקליטות בבקשה לבחון אם דברי ח”כ עודה מהווים הסתה נגד שוטרים.

ח”כ ישראל כ”ץ הגיב בציוץ בטוויטר: “קריאתו של איימן עודה לשוטרים מוסלמים להשליך את הנשק, בזמן שישראל נמצאת בעיצומו של מאבק מול טרור פנימי וחיצוני, היא הסתה חמורה שעלולה להוביל לאלימות כנגד השוטרים ולפגיעה בבחטחון המדינה. מקומו של עודה אינו בכנסת, אלא בבית הסוהר”.

ניר ברקת הגיב: ״דברי ההסתה וההמרדה העולים עד כדי בגידה של איימן עודה – מחייבים חקירה פלילית דחופה והעמדה לדין. פניתי הערב במכתב ליועצת המשפטית לממשלה ובו ביקשתי כי תורה למשטרה לזמן את עודה לחקירה פלילית מיידית ולהעמידו לדין.

“לא ייתכן שבזמן שמדינת ישראל מתמודדת עם גל טרור רצחני, קורא חבר כנסת בישראל למרד של האזרחים הערבים ופוגע בביטחון המדינה״.

חבר הכנסת אופיר כץ: “היועמ״שית ופרקליט המדינה מוכרחים להורות על פתיחה בחקירה נגד תומך הטרור איימן עודה. בשיא גל הטרור, עודה עבר עבירה ברורה של המרדה והסתה בדבריו הקשים כנגד כוחות הביטחון. מקומו בכלא, לא בכנסת”.

ח”כ קטי שטרית מהליכוד: “צפיתי עכשיו בסרטון של איימן עודה והאמת היא שלא הופתעתי. אילו רק נקשיב כל פעם למה שהם אומרים בערבית ולא בעברית נבין עד כמה האנשים האלה צריכים להיות חברי פרלמנט ברמאללה או בסוריה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    די לכיבוש הערבי
    11/04/2022 14:51
    מיכאל
  1. די לכיבוש הערבי

    בעולם מתקבלת על ידי מספר רב של אנשים וגורמים גירסה שבשורש בעית-טרור העולמי נמצא הסיכסוך ישראלי-ערבי. אז קודם כל כאן אני מנסה להאיר לכולם שכיבוש וטרור ערבי מוסלמי הוא בן יותר מ-1400 שנים שזה הרבה לפני של תקומת ישראל ב-1948 וגילויה של אמריקה על ידי קולומבוס ב-1492.

    אנחנו לא כובשים כי אנחנו יהודים הגרים ביהודה ושומרון בביתנו. אנחנו לא יכולים להיות כובשים בבית שלנו.השטחים ששוחררו ב-1967 היו קודם תחת כיבוש ירדני ביהודה ושומרון ותחת כיבוש מיצרי בעזה. לעולם לא היה שום עם פלסטיני, לעולם לא הייתה שום מדינה פלסטינית, לעולם ירושלים לא היתה בירה של מדינה שלא הייתה קיימת. הערבים אינם נמצאים תחת כיבוש – הם חופשים לעזוב כל רגע ואף אחד לא מחזיק אותם כאן בכוח..כאשר ערבים מסתובבים חופשי בכל הארץ ליהודים אסור להיכנס לשטחים נרחבים ביש”ע ואם הם נכנסים אז סיכוי קטן שיצאו משם בחיים. על הר הבית במרכז ובליבה של ישראל אין כלל מה לדבר.

    ערבים בישראל ובשטחים מהווים פוטנציאל סכנה לקיומה של ישראל כמדינה יהודית. בישראל עצמה ערבים הם מיועט יחסית גדול – צעקני ותובעני. מתרתו להשמיד את מדינת ישראל אם לא בכח אז על ידי תהליך דמוגרפי טבעי תוך כדי ניצול חולשות של דמוקרטיה ישראלית הנותנת בכך הצדקה לקיומן של תנועות אנטי-ישראליות מובהקות כמו תנועת האיסלאם וכו’. מחבלים ערבים לוחמים בישראל בכל הדרכים האפשריים כאשר הם מנצלים גם את האו”מ כאשר הם משתמשים ברכבם כדי להיכנס לישראל למטרות פיגועים. הם משתמשים בבתי חולים כאשר מסתתרים שם מכוחות הביטחון שלנו. הם פוגעים בכנסיות נוצריות כאשר מסתתרים גם בהם. הם מנצלים אמבולנסים כדי להכנס לישראל ולהעביר חומרי לחימה לביצוע פיגועים. גם מסגדים נהפכו למקומות מסתור של מחבלים ומוקדי גיבוש לכוחות לחימה. בנוסף ערבים פוגעים במקומות הקדושים כאשר הם עושים הרס על הר הבית ומשמידים שרידים של שני בתי מקדש יהודים שם. את אורוות שלמה הם הפכו למסגד. בית כנסת יוסף בשכם הם שרפו ואחרי זה הכריזו אליו כעל מסגד. כך מוסלמים גם הרסו בקונסטנטינופול את הכנסיות ואחר כך הפכו אותן למסגדים כמו איה סופיה הידועה ביותר. בנצרת מוסלמים רצו לבנות מסגד תורני בדיוק סמוך לכנסית הבשורה. מוסלמים טליבים הרסו 2 פסלים ענקיים של בודה באפגניסטן. כל זה מוכיח שאסור להפקיר מקומות קדושים בעלי ערך בינלאומי שעל הר הבית לידי המוסלמים שלא יודעים איך להגן אליהם וכאשר גם אין להם שום כוונה לשמור על היסטוריה ומקומות היסטוריים שלא של האיסלאם.

    ברור שאנחנו לא כובשים בביתנו ששמו היסטורי – ישראל, יהודה, שומרון, גליל. מספיק לומר שעוד אברהם אבינו קנה את מערת המכפלה בחברון ב-400 שקלים לפני 4000 שנה – הרבה לפני שפילשתים פלשו לארץ לפני 3200 שנה מיוון ונתנו למקומות האלו את השם – פילישתים. ברור שאין שום קשר בין פילישתימים האלה שנעלמו מבמת ההיסטוריה ושלא היו השמיים ולבין הערבים שלקחו על עצמם את השם “פלסטינאיים” – לפני שערבים כבשו את הארץ לפני 1400 שנים וגם לפני צלבנים שכבשו את הארץ לפני 900 שנים. לעולם לא הייתה כאן שום מדינה פלשתינית ולעולם ירושלים לא היתה בירה של מדינה פלשתינית שלא הייתה קיימת. לעולם לא היה עם פלשתיני – הוא לא היה ולא נברא. הפילישתים – “יורדי ים” הגיעו לכאן מיוון העתיקה שבאירופה והביעו לכאן ברזל וצבא מסודר. מכאן שורש המילה “פיליסטר” – חייל, חמדן, בור. ואף על פי שהם היו הכי חזקים באזור, הם נעלמו לשום מקום אחרי 400 שנות כיבוש. לכן לערבים מקומים אין שום כשר לפלישתים והם לא יכולים לומר שהינם יורשים של העם, כאשר לשפתם והתרבותם של פלישתים אין שום כשר לא לשמים ולא לערבים.

    לפי החלטת חבר האומות ב-1920 כל שטח של “פלסטינה” – ציס-ירדן וטרנס-ירדן בשתי גדות ירדן הוכרז כשייך למדינה היהודית שתקום כאן. החלטת האו”ם ב-1947 הפרה את החלטת חבר האומות שקדמה לה. לכן לא לגבולות של 1947 ולא לגבולות של הפסקת אש ב-1949 אין שום קשר ולקביעת גבולות קבע של ישראל.

    יהודה ושומרון שייכים ליהודים כמו חצי האי ערב שייך לערבים. וכמו שיהודה ושומרון הם מולדת ליהודים, כך חצי האי ערב – מולדת לערבים. הערבים הם הכובשים הגדולים ביותר בעולם – כאשר הם יצאו לכיבוש ממולדתם חצי האי ערב – הם כבשו שטחים אדירים במרחב בין שני אוקיאנוסים – בין האוקיאנוס האטלנטי ולבין האוקיאנוס הודי. הם פלשו גם לאירופה וכבשו שטחים נרחבים של ספרד, סיציליה, צרפת ונעצרו שם על ידי צבא של המלך צרפת אמיץ על שפת נהר לוארה, אחרת הם היו פולשים כמו הרומאים העתיקים וכמו שחלם מאוחר יותר לעשות היטלר גם לאיי אנגליה.

    במשך שנים ארגוני הג’יהאד העולמי פרסמו קריאות “לשחרר” את אנדלוס, שמה הערבי של ספרד, וחלקים מחצי האי האיברי, שהיו בשליטת המוסלמים משנת 711 עד 1492.

    מוסלמים כבשו גם חלקים נרחבים של צרפת. מוסלמים אחרי שכבשו את בורדו הובסו בשנת 732 על ידי צבאו של שארל מרטל בקרב על טור, אך הצליחו להגיע לליון. שטחי צרפת נשארו תחת שלטון המוסלמי עד שנת 759.

    החירתו של האיסלאם לשחרר שטחים שהיו בעבר תחת שלטון איסלאמי מדריכה את ארגוני הג’יהאד העולמי. חסן אל-בנא, מייסד תנועת האחים המוסלמים העולמית, כתב:

    ” אנדלוס, סיציליה, הבלקנים, דרום איטליה והאיים של הים התיכון היו שטחים איסלאמיים, והם חייבים לחזור לידי מדינת האיסלאם. הים התיכון והים האדום צריכים להיות חלק מהאימפריה האיסלאמית, כפי שהיו בעבר”.

    השייח’ יוסוף אל-קרדאווי, הנחשב סמכות רוחנית עליונה של האחים המוסלמים אמר לטלויזיה של קאטר ב-2007: ” אני מעריך שהאיסלאם יכבוש את אירופה ללא שימוש בחרב או בלחימה, אלא באמצעות דעווה (הטפה דתית) ומצע רעיוני … הכיבוש של רומא, הכיבוש של איטליה ואירופה, משמעותם שהאיסלאם ישוב ויחזור לאירופה”.

    בכירי חמאס השמיעו אמירות דומות. השייחיוניס אל-אסטל, מהנהגה דתית הבכירה שח חמאס, אמר בדרשה, ששודרה ב-2008 בטלויזיה של חמאס: “בקרוב מאוד, ברצון אללה, רומא תיכבש כפי שנכבשה קונסטנטינופול (איסטנבול), בהתאם לנבואת הנביא מוחמד”…

    “הכיבושים האיסלאמיים יתפשתו לאורכה של אירופה כולה”.

    במגזין רשמי של דאעש “דאבק” בעמוד השער פורסמה תמונהשל כיכר סנט פרטוס ברומא ועל אובליסק שבמרכזה הוסף בערכיה גרפית הדגל השחור של דאעש.

    הציטוט הנלווה של מייסד אל-קאעדה בעיראק, אבו מוסעב א-זרקאווי: “אאנו נלחמים כאן ויעדנו הוא רומא”.

    גורם רשמי במחלקת המדינה של ארה”ב טען ששמע מפקיד ממשלה טורקי בכיר ש”יעודה של טורקיה הוא להפיץ את האיסלאם באירופה ו”לנקום את התבוסה במצור על וינה בשנת 1683″.

    מנהיגים המוסלמים הרדיקלים רואים את עצמם מנהלים מלחמה נגד הציויליזצה המערבית.

    גם עכשיו כתוצאה מכיבוש זה ערבים שולטים ב-22 מדינות על השטחים פי 1000 יותר גדולים משטח ישראל והם אינם כובשים לא בעיני עצמם ולא בעיני העולם כולו. אבל גם זה לא הכל. הערבים בפרט ואיסלאם העולמי בכלל נכנסים באופן מאסיבי על ידי אינפילטרציה בלתי פוסקת בדרכים חוקיות ובלתי חוקיות לרוב מדינות אירופה, אמריקה ואוסטרליה. שם הם בונים תאים מוסלמים וכוונתו של האיסלם המודרני לכבוש את כל העולם ולהפוך אותו ל”דאר אס סאלם” “עולם האיסלם”. כל אנושות צריכה להיות מתחת לשלטון האיסלמי” וכל מי שיתנגד לזה צריך להיות נמחק מן העולם הזה. ישראל נמצאת במרכז העולם הערבי והמוסלמי אחרי מאות שנים של כיבוש באש ובחרב שעשו ערבים – מוסלמים ושתוגברו בזמנו על ידי צבאות של טטארים ושל טורקים.שמנסים להתקבל לאחוד האירופי אף על פי שהם ממשיכים לכבוש חלקים רבים באירופה עצמה כולל צפון קפריסין וחלק המזרחי של בלקנים. לא שומעים שום צעקות על הפסקת כיבוש במרכזה של הציויליזציה המערבית – באירופה ואפילו דנים ברצינות על אפשרויות שונות כדי לקבל את טורקיה כחברה באיחוד האירופי. במדינה מרכזית באיחוד – גרמניה – יש מקומות רבים שבהם גרמנים מפחדים להיכנס מפחד של נוכחות מאסיבית של טוקרים שם (לדוגמה – איזור קרויצברג בברלין – בירתה של גרמניה).

    לכן ישראל היא כמו עצם בגרון של האיסלאם ושל העולם הערבי. בזה אפשר להסביר את שינאתם כלפי מדינת ישראל והעם היהודי – פורפוסט של מערב במרכז של המזרח התיכון שמונע מהם להגשים את מטרתם בלתי מוסתרת-

    כיבוש העולם והפיכתו ל”דאר אס סאלאם”..

    .

    החלטות האו”ם מ- 1947 ועד 1967 לא דיברו על עם פלשטינאי אלא על הפליטים הערבים. בהחלטת האו”ם 1947 היה מדובר על מדינה ערבית ולא על מדינה פלשטינאית. ידוע שתומכי אחמד טיבי צעקו בכל פינה ש”אנחנו עם אחד מבגדד עד עזה”. בסוף מאי 2003 פארוק אשארה הסורי אמר ש”חזית לבנוני סורי אחד הוא”. באפריל 2004 בפגישתה של קבוצת ערבים מישראל עם מזכ”ל של הליגה הערבית עמרו מוסא ציין ש”על מדינות ערב לסייע למיעוט הערבי בישראל לשמור על המאפיינים הקושרים אותו לשאר האומה הערבית”.

    פתחי חמאד, שר הפנים בממשלת חמאס כאשר ביקש עזרת מצרים במהלך מבצע “הד חוזר של צה”ל בעזה (2012) כך ביסס את בקשתו: ” כשאנו קוראים לעזרתכם, זה כדי להמשיך את הג’יהאד. השבח לאל – לכולנו יש שורשים ערביים וכל פלשתיני בעזה וברחבי פלשתין מסוגל להוכיח את שורשיו הערביים, אם בערב הסעודית ובתימן ואם בכל מקום אחר. יש לנו קשרי דם. באופן אישי , חצי ממשפחתי היא ממצרים… חצי מהפלשתינים הם מצרים והחצי האחר – סעודים. מי הם פלשתינים? יש לנו הרבה משפחות אל-מאסרי,ששורשיהן מצריים! הן באות מאלכסנדריה, מקהיר, מאסואן. אנחנו מצרים.

    אנחנו ערבים. אנחנו מוסלמים.

    אפילו עזמי בשארה , מייסד מפלגת בל”ד , שעזב את ישראל לאחר שנחשד בריגול ובסיוע לחיזבאללה,

    הסביר בעבר שהלאומיות הערבית המודרנית, חשה עצמה חייבת להלאים את ההיסטוריה של דוברי ערבית ולהפוך אותה להיסטוריה לאומית, שנמכת מלפני תקופת האיסלאם ועד ימינו… “מתוך תחרות על העבר עם הציונות, עיגנה את ימי בראשית שלה אצל כנענים…וכך השיגה מקור של ייחוד בעבר, שהוא

    ותיק מזה של השבטים העבריים, שלטענת הציונות היא ממשיכתם הטבעית”.

    וליד שועיבת, בעבר מוסלמי ופעיל פת”ח, שהתנצר: כל מי שהכיר בפלשתין, “ידע אחר שורשיו להתחקות אחר שורשיו עד למדינה שממנה הגיע סבא רבא שלו. ידענו היטב שמוצאנו אינו כנעני, למרות

    שכך ניסו ללמד אותנו. סבא נהג לספר לנו שהכפר שלנו, בית סאהור במחוז בית לחם, היה ריקכשאבא שלו הגיע לשם עם עוד שש משפחות”.

    הכל מוכיח שאגדה על העם פלשטינאי זה ערבלוף אחד גדול. כמו שלא יכול להיות עם רוסי של אורל ועם רוסי של סיביר בנפרד, כך גם לא יכול להיות עם אמריקאי של אלסקה בנפרד מיתר של העם אמריקאי.ואם העם הערבי אחד הוא אז אם לא היה פתרון לבעיית הפליטים הערבים כאשר קיימו 22 מדינות ערב אז לא ישנה שום דבר אם תהיינה 23 או 24 מדינות ערב. אולי ימציאו עם פלשתינאי של יהודה ושומרון בנפרד ועם פלשטינאי של עזה בנפרד.

    ההוכחה לכך היא שלא מדינה שבדרך חמסית בעזה ולא מדינה שבדרך האש”פית ברמאללה לא פתרו ולא ויפתרו את הבעיה המדומה הזאת. הבעיה היא מדומה כמטרתה – אחת יחידה – השמדת ישראל ולכך דאגו רוב מדינות ערב במשך 60 שנה כאשר סירבו לקלוט את הפליטים הערבים כמו שישראל קלטה בהצלחה מספר בסדר גודל דומה של העולים היהודים מכל רחבי העולם כולל מדינות ערב (מסגרת החלפת אוכלוסין).

    והמצב רק הולך ומחמיר כאשר ערבים “ישראלים” גם דורשים (בינתיים) רק אוטונומיה תרבותית (הנה אטונומיה הקיימת לא מספקיה לתאבון ערבי שאינו יודע גבולות).

    ואם רוצים לפרק את התנחלויות ומאחזים בודדים (!!!) אז צריך לפרק כל מאות אלפי הבניניים בלתי חוקים שערבים בונים בכל פינה בציפצוף על החוק. ואם צריכים לפנות משטחים משוחררים את היהודים אז צריך לפנות את הערבים מישראל. את ההחלטות של האו”ם שנתקבלו בטעות צריך לשנות כמו החלטת האו”ם שבוטלה אחרי שנתקבלה ב-1975 וכאשר בה הושמצה הציונות כגזענות.ואם בשביל קליטת פליטים ערבים צריך להקים מדינה מספר 23 אז למה לא נותנים אפילו מדינה עצמאית אחת לצ’צ’נים, קורדים, באסקים, צוענים וכו’ שגם מפוזרים בכמה מדינות ואף אחד בעולם לא עושה כל כך הרבה רעש מזה כמו במקרה של הפליטים הערבים המקומיים.

    מיכאל דייצ’ב

    ירושלים