רוכב אופנוע חרדי ממודיעין עלית נהרג בתאונה ליד צומת שילת

אברהם דהרי ז"ל, חרדי כבן 20 ממודיעין עלית, נהרג בתאונת אופנוע בכביש 446, כשנסע עם חברו מצומת שילת • החבר, כבן 20, נפצע באורח קשה ופונה לשיבא כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית • איש הצלה: "הם החליקו עם האופנוע, שכבו על הכביש במרחק עשרות מטרים מהאופנוע"
חיים טוויל
ט' ניסן התשפ"ב / 10.04.2022 15:18

אברהם דהרי ז”ל,  צעיר חרדי כבן 20 ממודיעין עלית נהרג, וחברו כבן 20, נפצע באורח קשה – בתאונת אופנוע בכביש 446, מצומת שילת לכיוון העיר החרדית.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

המנוח ז”ל היה יתום, לאחר שאמו ע”ה. נפטרה לפני כשש שנים, לאחר מחלה קשה.

חברים ובני משפחה כאובים ליוו אותו הערב למנוחות, בהלוויה שיצאה מביתו ברחוב מסילת יוסף בקריית ספר.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו סיוע ראשוני בזירת התאונה לפצוע קשה, שלאחריו הוא פונה לבית החולים תל השומר.

אבי דבלינגר, ראש סניף איחוד הצלה במודיעין: “מדובר בשני צעירים שרכבו יחדיו על אופנוע, ולדברי עוברי אורח החליקו עם האופנוע.

“למרבה הצער, נקבע מותו של אחד הרוכבים בזירה. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע רפואי בזירה לרוכב הנוסף, שפונה לבית החולים שיבא-תל השומר במצב קשה, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית”.

ממד”א נמסר: בשעה 13:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על תאונת אופנוע בכביש 446 מצומת שילת לכיון חשמונאים. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי”.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד”א רועי סלומון, סיפר: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. שני הרוכבים שכבו על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהם סובלים מפגיעות קשות.

“ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, אחד מפצועים היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו.

“הרוכב השני שסבל מחבלות קשות בפלג גופו התחתון פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב”.

מהמשטרה נמסר: נחסם לתנועה כביש 446 מצומת שילת לצומת כפר רות בשני הכיוונים בעקבות תאונה מטופלת. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות