“אשתי נפלה, לא הבנתי שקיבלה כדור”: בעלה של הפצועה משחזר

בעלה של אחת הפצועות, צור, שחזר: "שמעתי ירייה אחת, הרמתי את הראש, ראיתי את המחבל מולי וישר משכתי את מיטל ויצאנו לרוץ" • "כשהרמתי אותה ראיתי דם משפריץ מאזור הצוואר"
חרדים 10
ט' ניסן התשפ"ב / 10.04.2022 00:27

צור אוליניסקי שהה ביחד עם רעייתו מיטל בזירת הפיגוע. מיטל נורתה בגבה והוגדרה תחילה במצב קשה. כעת, לאחר שנותחה, השתפר מצבה.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

הערב (מוצ”ש) התראיין צור לחדשות 12 ושחזר את רגעי האימה.

“סתם יצאנו להתאוורר קצת בסוף השבוע, עד שנהיה סוף שבוע ארוך. יצאנו רק שנינו, דיברנו, הכול היה רגיל. ואז שמעתי ירייה אחת, הרמתי את הראש, ראיתי את המחבל מולי וישר משכתי את מיטל ויצאנו לרוץ.

“בדרך היא נפלה, הרמתי אותה ורצנו לצד השני של הרחוב. שם התחלתי לטפל בה, ירד לה הרבה דם והזמנתי אמבולנס.

“לא הבנתי שהיא נפצעה כשהיא נפלה – כשהרמתי אותה ראיתי דם משפריץ מאזור הצוואר. היא הייתה עם הגב אליו. כדור פגע בה מהגב ויצא באזור הצוואר, שבר לה כמה עצמות והרסיסים של העצמות ניקבו לה את אחת מהריאות”.

הוא הוסיף ושיחזר: “ישר הבנתי שזה פיגוע – הוא עמד מולי במרחק 4-3 מטר. אני זוכר ששמעתי לפחות 5-4 יריות, היה הרבה רעש ובלאגן, המקום מיד התרוקן”.

על מצבה של אשתו עדכן: “עכשיו מצבה קצת השתפר, היא עדיין בטיפול נמרץ, מקווה שהיא תצא משם יחסית בקרוב ושיהיה בסדר.

“כשהגענו לבית החולים היא קיבלה טיפול מאוד מהיר, עברה ניתוח, עברה לטיפול נמרץ, הייתה מורדמת כמה שעות טובות. אחרי זה העירו אותה. הרבה כאבים, קצת פאניקה וטראומה, היא הבינה מה קורה אבל עכשיו המצב משתפר. בית החולים עושים עבודה טובה ומטפלים בה מאוד יפה כולם. מה לאחל לי? שמיטל תשתחרר מהר וכולם ירגישו טוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות