הזוי: נהג של ‘נתיב אקספרס’ ברח לבת 71 בכביש 6 – שעות לפני שבת

אישה בת 71, תושבת ביתר עילית, יצאה ביום שישי האחרון, בשעה 12:30 בצהרים באוטובוס של חברת 'נתיב אקספרס' - בדרכה לשבת ביישוב מירון • מה שקרה אחר כך היה סיוט • בתה לחרדים 10: "חשוב שנהג כזה לא ימשיך לשרת"
ישראל יוספי
ו' ניסן התשפ"ב / 07.04.2022 15:25

צירה ג’, בת 71, תושבת העיר החרדית ביתר עילית, יצאה ביום שישי האחרון, בשעה 12:30 בצהרים באוטובוס קו 967 של חברת ‘נתיב אקספרס’ – בדרכה לשבת ביישוב מירון.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

בשל הנסיעה הארוכה, מבצעים הנהגים הפסקה קצרה בכביש 6. צירה ירדה לשירותים, כאשר נהג האוטובוס ביקש לחזור בשעה 14:30.

כמעט אך אחד מנוסעי האוטובוס לא ירד מלבדה. כשצירה שבה מספר דקות לפני השעה שקבע הנהג – היא גילתה לתדהמתה: הנהג נסע עם חפציה והשאיר אותה בתחנת הדלק ללא אפשרות להמשיך בנסיעה, כל זאת שעות ספורות לפני כניסת השבת.

היא המתינה כשעה בתחנת הדלק, עד שהגיע אוטובוס נוסף של החברה. היא עלתה עליו והמשיכה לכיוון היישוב מירון –  שם הנהג שברח העביר לה את חפציה, תוך שהוא מפטיר: “מצטער, גברת. לא היית בדיוק בזמן – אז נסעתי”.

בתה, אתי קצבורג, אומרת בשיחה עם חרדים 10: “לעמוד מול חברה כזאת ולרדוף אחרי הנהג זאת קטסטרופה ובגלל שנהג אחר אסף אותה, כל אחד יפיל את זה על השני. בהחלט חשוב שנהג כזה לא ימשיך לשרת.

“הנהג אמר לה: אני אמרתי להגיע בשעה 14:30 ואת לא הגעת, והיא הייתה שם בזמן. הנהג לא לוקח בחשבון שיש אישה מבוגרת, שאין שום מושג איך תיסע, בעוד  הדברים שלה באוטובוס. זה דבר הזוי, חסר אחריות – והצורה שהוא דיבר אליה זה דבר שלא יעשה”.

חרדים 10 פנה מספר פעמים אל דוברות ‘נתיב אקספרס’, אולם עד כה לא התקבל מענה. נפרסם את התגובה כאשר תתקבל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות