‘דגל’: ממשלה חדשה בכנסת הזו • ליצמן: לצאת לבחירות חדשות מיד

מה רוצה יהדות התורה? יעקב אשר: "ההכרעה של מרן הרב אדלשטיין היא שהכיוון הנדרש כעת זו הקמת ממשלה חדשה ולא בחירות" • ליצמן ב'המודיע': "לצאת בהקדם לבחירות חדשות"
אריה ריבקינד
ו' ניסן התשפ"ב / 07.04.2022 11:43

ביהדות התורה מתכוונים לדרוש מיו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו התחייבות פומבית כי יפעל להקמת ממשלה חדשה עוד בכנסת הנוכחית – ולא יוביל לבחירות. זאת כתנאי להמשך השמירה על גוש הימין-חרדים. כך דיווח היום (חמישי) זאב קם ברשת ב.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

אתמול נפגש יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני עם מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין, שחיזק את גפני בדרישה למנוע בחירות – ולפעול להקמת ממשלה חדשה.

ח”כ יעקב אשר אמר הבוקר ברשת ב’: “ההכרעה של מרן ראש הישיבה הרב אדלשטיין היא שהכיוון הנדרש כעת זו הקמת ממשלה חדשה ולא בחירות”.

מנגד, ח”כ הרב יעקב ליצמן, קרא הבוקר בעיתון ‘המודיע’, כי “יש לצאת לבחירות חדשות מיד”.

בקריאה של יו”ר סיעת יהדות התורה נאמר: “אני שב ומחזק את ח״כ עידית סילמן על עמדתה הנחרצת בסוגיית החמץ בפסח, והחלטתה החשובה לפרוש מהקואליציה בעקבות כך.

“כחבר בוועדת הבריאות הזדהיתי מאד עם דבריה הערכיים והנוקבים שלה כיו״ר הועדה. שיבחתי את עמדתה בפומבי, כי היו ניכרים דברי אמת. ההצהרה המתריסה והמיותרת של השר ניצן הורביץ נגד מניעת הכנסת חמץ בבתי חולים בפסח (ללא קשר להחלטה התמוהה של בג״צ) תוך שינוי מהנוהל הקיים במשך כל השנים, מעוררת חלחלה אצל כל מי שהמסורת היהודית חשובה לו בישראל”.

הוא הדגיש: “את הקואליציה המתפוררת של בנט-לפיד-ליברמן יש להסיר מהעולם ולצאת בהקדם לבחירות חדשות”.

יצוין, כי בעסקת הטיעון של ליצמן עם הפרקליטות, הסדר שטרם קיבל את אישור בית המשפט, על הח”כ מאגו”י  לפרוש מהכנסת הנוכחית, כך שיוכל לחזור רק בכנסת הבאה – אם יתקיימו בחירות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות