איש חסד מוכר בציבור החרדי נעצר: חשוד שביצע עבירות חמורות בנשים

איש החסד, תושב ביתר עלית, נחקר היום במשטרת ירושלים ומחר יובא לבית משפט השלום להארכת מעצרו, בחשד לעבירות של מעשים חמורים שביצע לכאורה בנשים שביקשו את עזרתו • החקירה נפתחה בינואר, בעקבות תלונה שהגישה אישה בת 36 - אליה נוספו עדויות של 13 נשים
חיים טוויל
ו' ניסן התשפ"ב / 06.04.2022 22:30

דמות מוכרת בתחום החסד במגזר החרדי, תושב העיר החרדית ביתר עילית, בשנות ה-40 לחייו, נעצר הבוקר (רביעי) לחקירה בירושלים –  בעקבות תלונות על עבירות של מעשים חמורים שביצע בנשים שביקשו את הסיוע שלו.

איזה ברדק: מעניין מאיפה יש למשפחת לוי כסף לשיפוצים בבית? • צפו

האירועים התרחשו, על פי החשד, במקומות שונים ברחבי הארץ.

בתום חקירתו איש החסד נעצר, ומחר הוא צפוי להיות מובא לדיון בהארכת מעצרו לבית משפט השלום בירושלים.

מדובר בדמות מוכרת מאד במגזר החרדי, שפועל במשך שנים בחלוקת מזון למשפחות נזקקות ותרומות נוספות.

בחודש ינואר האחרון, פורסם לראשונה ב’מעריב’ על פתיחת חקירה נגדו. החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגישה נגדו אישה בת 36 בתחנת לב הבירה בירושלים, ובה האשימה אותו בביצוע עבירות חמורות, תוך ניצול, לכאורה, תלותה בו.

בעקבות אותה תלונה ופרסום על כך ברשתות החברתיות, נוספו עדויות של 13 נשים נוספות, שגוללו מעשים של עבירות חמורות שביצע בהן לכאורה.

לפי הדיווח ב’מעריב’, לפני מספר שנים הוגשה נגד איש החסד  תלונה על ידי קרובת משפחה שלו, עת הייתה קטינה בת 14 – אך התיק נגדו נסגר בהיעדר ראיות.

למעט אותה בת משפחה, כל הנשים סיפרו על דפוס פעולה והתנהגות זהה, שהחל בפנייה שלו אליהן במטרה להציע סיוע, בדיוק בזמן בו הן היו זקוקות לעזרה.

לדבריהן, כתמורה לעזרה שהעניק להן, החשוד עמד על כך שמגיע לו תמורה והוא ביקש לקבל פיצוי בדמות מפגש שגלש מיד לפסים בלתי ראויים, תוך שהוא מנסה לכפות את עצמו עליהן.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האיש צדיק ותפסיקו לחפש כותרות
    07/04/2022 02:07
    .
  1. האיש הזה גיבור וחזק תמשיכו לכתבה הבאה ממש לא יעשה כותרות כמו חיים ולדר כי הציבור עייף מכתבות מכפישות כאלו

  2. מי זה
    07/04/2022 02:18
    יורין
  3. אוי מיי גוד ...................
    07/04/2022 11:10
    מירי
  4. כל הכבוד למתלוננות