ח”כי האופוזיציה חוגגים • נתניהו: “מקבל אותך בברכה חזרה הביתה”

הודעתה של יו"ר הקואליציה על פרישתה הובילה להודעות שמחה מצד חברי האופוזיציה• נתניהו בירך את סילמן: " את הוכחת שנציגי ציבור אמיתיים פועלים לפי צו מצפונם" • סמוטריץ': "זהו שחר של יום חדש" • אריה דרעי: "מתנצל שפקפקתי בצעד האמיץ שעשית"
אריה ריבקינד
ה' ניסן התשפ"ב / 06.04.2022 07:52

באופוזיציה הגיבו בסיפוק להודעתה של עידית סילמן:  חברי הכנסת מהאופוזיציה, שנמצאים כעת במרחק נגיעה מהפלת הממשלה, בירכו אותה על הצעד וקראו לחברי כנסת נוספים מהימין ללכת בדרכה.

איזה ברדק: מעניין מאיפה יש למשפחת לוי כסף לשיפוצים בבית? • צפו

יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר כי התרגש מאוד לשמוע את הצהרתה של סילמן ואמר כי הוא מברך אותה “בשם המונים בעם ישראל שייחלו לרגע הזה”.

נתניהו הוסיף: “עידית, את הוכחת שמה שמנחה אותך זה הדאגה לזהות היהודית של מדינת ישראל, הדאגה לארץ ישראל, ואני מקבל אותך בברכה חזרה הביתה למחנה הלאומי. את הוכחת שנציגי ציבור אמיתיים פועלים לפי צו מצפונם ואין זכות גדולה מזו.

“אני קורא לכל מי שנבחר בקולות המחנה הלאומי להצטרף לעידית ולחזור אלינו הביתה, אתם תתקבלו בכל הכבוד הראוי ובזרועות פתוחות”.

יו”ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח”כ יריב לוין: “אני מברך מכל הלב ובהערכה עמוקה את ח”כ עידית סילמן, שעשתה הבוקר את המעשה הנכון, את המעשה הציוני והודיעה על הפסקת חברותה בקואליציית השמאל. ח”כ סילמן, בצעד שעשתה, מצילה את מדינת ישראל מתהליך מסוכן וחסר תקדים של פגיעה עמוקה באופי היהודי של המדינה וביסודות קיומה. אני קורא לכל מי שנבחר בקולות בוחרי הימין ללכת בדרך שסללה ח”כ סילמן ולעשות כמוה”.

יו”ר ש”ס אריה דרעי: “אני מברך את ח”כ עידית סילמן, שנתנה יד להצלת הזהות היהודית של מדינת ישראל, מתנצל שפקפקתי בצעד האמיץ שעשית, תבורכי מפי עליון. ׳בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל׳”.

יו”ר מפלגת הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ אמר: “שחר של יום חדש. זה תחילת הסוף של ממשלת השמאל הלא ציונית של בנט והתנועה האיסלמית, והסנונית שתבשר בע”ה על החלפתה בממשלה יהודית, ציונית ולאומית.

“ברכות והערכה גדולה לח”כ סילמן על האומץ לעשות את הדבר הקשה אך נכון ומתבקש כל כך. במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם עומדים”.

יו”ר הקואליציה לשעבר, ח”כ מיקי זוהר: “‏עידית, לכי עד הסוף. כפי שאמרתי לך אתמול, את יכולה לגאול את עם ישראל”.

ח”כ ניר ברקת: ״אני מברך את ח״כ עידית סילמן על הצעד הגדול שעשתה למען עתיד ישראל. עידית, המחנה הלאומי הוא ביתך ואנו מקבלים אותך בהמון הערכה וברכה. אני קורא לעוד חברי כנסת מהקואליציה לשים סוף לממשלה ולחזור הביתה למחנה הימין״.

ח”כ יואב קיש מהליכוד אמר ב’קול ברמה’: “יהיו עוד חברי כנסת, זאת לא הערכה אלא מידע קונקרטי. עדיפות ראשונה שלנו זו הקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו כבר בקרוב. אם לא אז נלך לבחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות