‘פקידים רקובים, אל תקשקשו לי’: כשח”כית ‘הטריפה’ את הפרקליטות

גלית דיסטל מהליכוד עוררה זעם בפרקליטות, לאחר שטענה כי החוקרים אמרו לפילבר: "תביאו לנו הראש של נתניהו" • הפרקליטות: "לא היה ולא נברא. דוחים מכל וכל את הסגנון בו חברת כנסת מתבטאת" • הח"כית: "אני ימין שלא הכרתם. ‏לא פוחדת ולא מתנצלת. ‏תתחילו להיערך ליום הדין כי הזמן שלכם קצר"
אריה ריבקינד
ה' ניסן התשפ"ב / 06.04.2022 01:13

עד המדינה שלמה פילבר סיפר היום (שלישי) במהלך עדותו, כי “החוקר נכנס ומציע לי להביא את הראש של נתניהו ואלוביץ’ מבלי לומר את המילים האלה”.

עברתם כבר את גיל 60? זו ההוראה עבורכם ממרן הגר”ח קניבסקי זצ”ל

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד צייצה על כך בחשבון הטוויטר שלה – ועוררה את חמתה של פרקליטות המדינה.

חברת הכנסת כתבה: “‘תביא לנו את הראש של נתניהו’, כך אמר החוקר לפילבר. 100 טונות אקונומיקה סמיכה פקק כחול על הפרקליטות כשנחזור. הפקידים הרקובים ייחקרו. הפקידים הרקובים ייענשו. הפקידים הרקובים ישלמו על הפיכה שלטונית שהצליחה. ממליצה לפקידים הרקובים לגייס עורכי דין כבר עכשיו כי נחזור מהר מכפי שהם חושבים”.

בפרקליטות הגיבו בציוץ: “צר לנו שחברת כנסת מציגה ציטוט שפשוט לא היה ולא נברא. הדברים שאת מייחסת לחוקר לא נאמרו לפילבר בחקירתו. מעבר לכך, אנו דוחים מכל וכל את הסגנון בו חברת כנסת מתבטאת נגד רשות מרשויות המדינה, שעובדיה הם משרתי ציבור נאמנים”.

חברת הכנסת מיהרה להגיב  להם: “ואילו אני דוחה מכל וכל פקידים רקובים שהחליטו לצפצף על הריבון, לשקר, לענות, להפליל ולחבל בדמוקרטיה. ‏ואל תקשקשו לי על הבדלים סמנטיים: ‏פילבר הבהיר היטב שרציתם את הראש של נתניהו ואני כאן כדי לומר לכם: אני ימין שלא הכרתם. ‏לא פוחדת ולא מתנצלת. ‏תתחילו להיערך ליום הדין כי הזמן שלכם קצר”.

לאחר זמן קצר הוסיפה: “מרוב שהפקידים הרקובים, שאף אחד לא בחר בהם, התרגלו להיות הבעלבית של המדינה הזאת, הם אשכרה צייצו נגדי כי הסגנון שלי לא מוצא חן בעיניהם.

“‏פרקליטות רקובה – התבלבלתם. ‏אני נבחרת ציבור, אתם פקידים מושחתים. ‏פילבר הבהיר היום שהוא הרגיש שהחוקר רצה את הראש של נתניהו. ‏תתמקדו בזה, נראה אתכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות