ח”כ יואב קיש: מי שיפיל את הממשלה יקבל שיריון – ונסלח לו

סגן שר הבריאות לשעבר רואה במנסור עבאס את הפוליטיקאי הכי מסוכן היום: "הוא נחמד וסימפטי, אבל בעשייה שלו הוא שותף מלא לפעילות נגד ישראל" • על סיכויי הפלת הממשלה: "הראשון או הראשונה שיעשו את הצעד יקבלו שריון שאחרים לא יקבלו. לכן יש תחרות לגבי מה שהולך להיות"
אריה ריבקינד
ד' ניסן התשפ"ב / 05.04.2022 20:27

ח”כ  יואב קיש מהליכוד הכחיש היום (שלישי), בראיון ליוני קמפינסקי בערוץ 7, את טענותיו של יו”ר רע”ם מנסור עבאס לפיהן הוצעו לו מנתניהו הצעות לא פחות מפליגות מאלו שהוצעו על ידי הקואליציה הנוכחית.

עברתם כבר את גיל 60? זו ההוראה עבורכם ממרן הגר”ח קניבסקי זצ”ל

“בשום פנים ואופן. עבאס הוא הפוליטיקאי הכי מסוכן היום בישראל. כשמסתכלים על הרשימה המשותפת מה שהם אומרים זה מה שאנחנו מקבלים, כשמסתכלים על מנסור עבאס הוא נחמד וסימפטי, אומר את הדברים הנכונים אבל בעשייה שלו הוא שותף מלא לפעילות נגד מדינת ישראל”, אומר הח”כ מהליכוד.

“זה קורה כשהתנועה האיסלאמית מעבירה כספים לאנשי חמאס, בניגוד לדברים שלו שהוא עוסק רק בדברים אזרחיים של ערביי ישראל. הם מדברים בעברית כדי להרגיע אותנו ועושים דברים מסוכנים מאוד”.

על סיכויי נפילת הממשלה אומר קיש, כי קיים שינוי מאז העברת התקציב וכיום גם בקואליציה התחושה היא שימיה קצרים לאור כישלונות ניהול המושב האחרון של הכנסת.

קיש: “הראשון או הראשונה שיעשו את הצעד יקבלו שריון ובית שאחרים לא יקבלו. לכן יש כעת תחרות לגבי מה שהולך להיות”.

לדבריו, “אם מישהו יגיד שבמעשה שלו הוא יפיל את הממשלה הרעה הזו, אני מניח שהוא יקבל שיריון ויהיה אפשר לסלוח על מה שהוא עשה עד עכשיו”, הוא אומר,  מבלי לרמוז לשם כלשהו, “יש הרבה מועמדים”.

הוא אינו שולל שיתוף פעולה קואליציוני עתידי עם ‘ימינה’, ‘תקווה חדשה’ או בני גנץ, אם כי מי שפרש מהליכוד לא יוכל, לטעמו, לשוב חזרה למפלגה.

על הסערה בכנס ‘תקווה חדשה’ והאלימות שהופעלה על אדם שמחה ועל כתב ערוץ 7 חזקי ברוך שסיקר את האירוע, מהרהר חבר הכנסת קיש מה היה קורה אם אירוע דומה היה קורה בליכוד, האם האירוע היה פותח מהדורות או זוכה להתעלמות.

לטענתו, “התקשורת כמעט כולה עוסקת במעין מסך ברזל של הממשלה הזו, שהיא ממשלת בג”ץ וממשלת התקשורת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות