‘חכו לפרק חדש’: חושפי פרטי ראש המוסד באיום לפרסם מידע מטלטל

קבוצת ההאקרים האיראנים מאיימת לחשוף: "המוסד ניסה להתנקש בנשיא קזחסטן" • עוד איימה הקבוצה: "למשרד ראש הממשלה - האם אתם בטוחים שהפריצה היחידה היא מהאימייל של אשתו של מר ברנע?"
חרדים 10
ד' ניסן התשפ"ב / 05.04.2022 11:24

קבוצת ההאקרים האיראנים שפרצה למכשיר הסלולר של אשת ראש המוסד דדי ברנע, איימה היום (שלישי) לפרסם תיעוד על “הנוכחות הישראלית של ישראל בקזחסטן” – והאשימה את המוסד במעורבות בניסיון ההתנקשות בנשיא קזחסטן. כך דווח ב’ישראל היום’.

ניקיון לפסח: מה אתם יודעים על כללי תחזוקה של מערכת הגז הביתית?

עברתם כבר את גיל 60? זו ההוראה עבורכם ממרן הגר”ח קניבסקי זצ”ל

מהקבוצה נמסר: “לאור הנוכחות ההרסנית הישראלית ופגיעה בכבוד הלאומי באזור ובמיוחד, הניסיון האחרון של המוסד להתנקש בחיי הנשיא קזחסטן קאסים-ג’ומארט טוקאייב, ‘ידיים פתוחות’ תפרסם סרט תיעודי מיוחד על הנוכחות ההרסנית הישראלית בקזחסטן”.

על פי המועצה לביטחון לאומי של קזחסטן, ב-25 במרץ סוכל ניסיון התנקשות בנשיא טוקאייב, כאשר  נעצר אזרח קזחי שתכנן להתנקש בנשיא וכן לתקוף כמה יעדים אסטרטגיים במדינה, ביניהם “גורמי אכיפת החוק ואנשי השירות המיוחד”.

עוד כתבה קבוצת ההאקרים: “למשרד ראש הממשלה – האם אתם בטוחים שהפריצה היחידה היא מהאימייל של אשתו של מר ברנע? האם אתם עדיין מכחישים שהביטחון הלאומי שלכם נפגע? חכו לפרק החדש שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות