מירב בן ארי מבואסת: “כבר שבועיים כמעט לא הציעו לי ראיונות. מטריד”

יו"ר הוועדה לביטחון פנים לא מבינה מדוע כלי התקשורת מעדיפים לראיין רק גברים על קו התפר - "למרות השליטה שלי בתחום" • "אני מקווה שאני טועה ושזה רק בראש שלי. למרות הדרך שעברנו, זה עדיין מזרח תיכון, שמרני קצת"
אריה ריבקינד
ב' ניסן התשפ"ב / 03.04.2022 11:49

יו”ר הוועדה לביטחון פנים, ח”כ מירב בן ארי מיש עתיד, התלוננה  הבוקר (ראשון) בחשבון הטוויטר שלה, על כך שחרף תפקידה, המראיינים בכלי התקשורת מעדיפים לחפש מרואיינים אחרים על הפרצות בגדר ההפרדה – ולא מציעים לה להתראיין.

ניקיון לפסח: מה אתם יודעים כללי תחזוקה של מערכת הגז הביתית?

בן ארי: “כבר שבועיים, בכל יום, אני שומעת עוד גבר ועוד גבר מדבר על קו התפר. מפקד, שוטר, איש שב”כ (כולם לשעברים). זה מתסכל כי אני נמצאת בקו התפר כבר תקופה, אין גדר שלא בדקתי מטה יהודה, שרון, הפרצות ליד מעבר מיתר, אזור מנשה”.

לדבריה, “אני חיה את תושבי סמוך הגדר, מבינה את הדילמה בין כניסת עובדים לסכנת חיים ולמרות זאת כמעט לא הציעו לי ראיונות בעניין, למרות השליטה שלי בתחום”.

היא הוסיפה:  “היו לי שני ראיונות ובשניהם המראיינת הייתה אישה. זה מטריד כי אני מרגישה שבכל פעם שיש ענייני ביטחון לא ממהרים לראיין, למרות שאני באמת מבינה בתחום ושולטת בחומר”.

בן ארי ציינה: ”אני מקווה שאני טועה ושזה רק בראש שלי. אבל זה גורם לי לחשוב שלמרות הכל, אנחנו עדיין לא מסוגלים לשחרר ולהבין שיש נשים שמבינות ומסוגלות לדבר בטחון בכלל ובטחון פנים בפרט.

“למרות הדרך שעברנו, זה עדיין מזרח תיכון, שמרני קצת. בכל מקרה אל תתקשרו היום נדבר מחר (או שלא, לא חייבים) אחרי הדיון בוועדה שלי, שיעסוק, לא תאמינו, בנושאי בטחון פנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משעמם לה.
    03/04/2022 16:20
    שירי
  1. כשאני יגיע לשיעמום הזה אני גם יתבכיין ככה. לבינתיים יש לי גם לימודים קשייםםםםם של התואר וגם עבודה. אה וגם שידוכים (אני רוצה להתחתן עכשיו וזה יותר בוער לי מהלימודים והעבודה)
    בקיצור, לא יודעת איך אנשים מגיעים לרמות שיעמום כאלה