על מסלול התנגשות? האיום המרומז של סער לגנץ: “לא תהיה הקפאה”

שר המשפטים טען בריאיון ל'פגוש את העיתונות' שהשר גנץ אחראי לכנס ישיבה של מועצת התכנון העליונה ביהודה ושומרון – ושלח לו איום מרומז: "בממשלה הזאת לא תהיה הקפאה של ההתיישבות ביהודה ושומרון ואני מתכוון לעמוד על כך"
חרדים 10
ב' ניסן התשפ"ב / 02.04.2022 22:08

בריאיון שהעניק הערב (מוצאי שבת) ב’פגוש את העיתונות’, שיגר שר המשפטים גדעון סער איום מרומז לעבר שר הביטחון בני גנץ, בגלל הקפאת הבנייה ביו”ש.

“הם צודקים בדבר אחד, שחייבת להיקבע ישיבה של מועצת התכנון העליונה ביהודה ושומרון”, אמר השר בתגובה על טענות אנשי מועצת יש”ע שמצביעים על צניחה באישור יחידות הדיור ביהודה ושומרון. “אני איאבק על זה שזה יקרה, והיו לי מספר שיחות על כך עם השר גנץ, ואני מאמין שהדבר הזה יקרה בקרוב”.

יש בעיה עם גנץ? אתם לא מסתדרים איתו בממשלה.

“אני ביחסים טובים עם בני גנץ אבל אני אעמוד על נושא ההתיישבות ביהודה ושומרון. בממשלה הזאת לא תהיה הקפאה של ההתיישבות ביהודה ושומרון ואני מתכוון לעמוד על כך. יש לאמירה שלי משקל. אני אמרתי אותה.

“גם בני גנץ לא אומר שהוא חלילה מתכוון להקפיא. אני מקווה שהעניין הזה יסתדר בימים הקרובים. אני אמרתי את הדברים לבני גנץ בצורה ישירה מספר פעמים, ואני מקווה שהדבר ייפתר תוך זמן קצר. זה חשוב להתיישבות אבל זה חשוב אפילו לסוגיית הדיור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות