“התמונה הזו של חרדים ריגשה אותי מאוד”: השר בני גנץ מחמיא למלווים

עשרות חרדים, מכל רחבי הארץ, הגיעו לנוף־הגליל, כדי לחלוק כבוד אחרון לשוטר אמיר ח'ורי שהסתער על המחבל בבני ברק ונרצח • שר הביטחון שיתף את אחת התמונות מהלוויה וצייץ: "רגע עצוב ומרגש" ומה ביקש סמוטריץ?
אריה ריבקינד
כ"ט אדר ב' התשפ"ב / 01.04.2022 01:08

עשרות חרדים, מכל רחבי הארץ, הגיעו אחר הצהריים (חמישי) אל החלקה הצבאית בבית העלמין בנוף־הגליל, כדי לחלוק כבוד אחרון לשוטר אמיר ח’ורי,  שנרצח בעת שהסתער על המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בשכונת פרדס כץ בבני ברק.

בין הבאים להלוויה היו גם מתנדבי ‘איחוד הצלה’ שניסו להציל את חייו של השוטר, שהגן .

שר הביטחון בני גנץ צייץ הערב על אחת התמונות שצילם הצלם החרדי דוד כהן מפלאש 90:

“התמונה הזו של חרדים מרחבי הארץ שהגיעו לבית העלמין בנוף הגליל לחלוק כבוד אחרון לרס׳׳מ אמיר חורי ז׳׳ל, ריגשה אותי מאוד. רגע עצוב ומרגש של אחדות ישראל. יהי זכרו ברוך”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ, שהגיע היום לביקור תנחומים בבית משפחתו של חורי נוף עלית, כתב הערב: “אם הבנתי נכון אז מחר משפחתו של אמיר אמורה לעבור ליומיים אבל בכנסיה, מה שאומר שלנו היהודים ישנה בעיה הלכתית להיכנס ולנחם.

“אבל בעזרת ה’, בתחילת השבוע הבא המשפחה תחזור הביתה ותשלים שם את שבעת ימי האבל. ראש העיר מתכנן להקים מחוץ לבית אוהל אבלים גדול שיוכל להכיל את המנחמים הרבים.

“אז תנסו להכניס לתכניות שלכם לנסוע לנחם שם. זה באמת המעט שכולנו יכולים לעשות כדי להביע את הערכתנו והוקרתנו לגבורתו של אמיר ואת השתתפותנו בצערה של משפחתו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרדים
    01/04/2022 06:55
    שמוליק
  1. תתבישו שח הכול שתי חרדים אס תכתבו 2 לא מאות

  2. גנץ יא אשפה לא נשכח לעולם
    02/04/2022 21:59
    גנץ עוףףףףףף
  3. פרצופך מרוח על בנין ענק בירושלים עיר הקדושה לעם ישראל ליד הכיתוב ישראל חילונית. שתחנק חולירא. מי צריך הפרגונים שלך למה מי אתה בכלל. אפס מהלך