“רק בורא עולם הציל אותנו”: התושבים שחוו ניסים מספרים • צפו

אוריאל בן ה-3 ניצל כשכדורים פגעו בדלת הסמוכה לחדרו •מעצור בנשק של המחבל הציל את חייו של רוכב האופניים • שרי רבינסקי עמדה עם התינוק בזרועותיה ולדברי בעלה קובי, "בשניה שהמחבל כיוון עליה את הנשק, הגיעו השוטרים" • אריאלה שטרנבך הלכה לאסוף ניסים בבני ברק
חרדים 10
כ"ח אדר ב' התשפ"ב / 30.03.2022 21:41
הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פשוט חילול ה' ופגיעה בקורבנות
    30/03/2022 21:48
    שאול א.
  1. עצוב לקרוא דברי הבל אלה. ולא מתוך אי כיבוד הדת והדתיים אלה ההיפך המוחלט. ראשית, הטענה לפיה מי שניצל “קרה לו נס” היא איוולת. משום שמי שניצל ומי שנפגע הוא בסך הכל קורבן של סטטיסטיקה. ויש בטענה הזו גם פגיעה בקורבנות.. משום שרק בדיעבד אנו יודעים שהקורבנות בשונה מהניצולים לא היו ראויים “לנס”. מה בדיוק יתרונם של אלה שניצלו על פי 2 החרדים שנהרגו? למה הם לא זכו “לנס”. ובכלל, האם אלוקים שברא את היקוט המופלא לא יכול היה לעשות נס שיציל את כולם? שהמחבל לא יצא לרצוח? או שיתפס לפני כן? איזה נס זה עם 5 קורבנות 2 מהם חרדים שאני מניח שיש להם זכויות לא פחות ממי שניצל?
    מי שניצל ומי שנפגע הם בני אדם. טובים או לא, אינני יודע. מי שניצל לא זכה לנס ומי שנפגע לא נענש. אלוקים לא מתערב בטבע בצורה כזו אם בכלל.

    • ב.א .   31/03/2022 08:43

      זה לא עניין של שכר עונש, וזה לא אומר שמי שניצל הוא צדיק ומי שנהרג חלילה לא. אם האדם נשאר בחיים או לא זה תלוי אך ורק ברצון הקדוש ברוך הוא שאוהב את כל בניו בשווה (לא משנה אם הם חרדים או לא) , כל יהודי יקר אצל הקדוש ברוך הוא כמו בן יחיד, וכן כל אדם יקר אצלו, כי הוא ברא אותו.
      מדוע חלק מהאנשים שם נהרגו וחלק זכו לנס וניצלו לא נדע להסביר, מה הסיבות שכך האלוקים החליט לא נדע כי קטנים אנחנו, אך ברור שזה בהחלטתו ובהשגחתו המלאה של אלוקים שיודע כל רגע ורגע מה נעשה עם כל ברואיו והוא משגיח מה נעשה בעולם.
      והוא היחיד שנותן חיים. הכאב גדול מאד מאד על אלו שנרצחו, ולפעמים דוקא הם הטובים מכולם, יהודי שנרצח בגלל עצם היותו יהודי באותו רגע הופך להיות קדוש וכל כוונותיו (שלכל אחד יש….) מיד נמחלים. כך שאלה שאומרים שהם זכו לנס זה לא ממקום של שיפוטיות מי טוב ומי לא.
      הם זכו להשאר בחיים.

      • חזקי   01/04/2022 12:48

        מה שקרא לא’ או לב’ או לג’ זה גם יכול לקרא לי. לכן אם היה פיגוע וניצלתי מחובתי להודות לבורא כי אני לא כזה צדיק ומי יודע בזכות מה ניצלתי. לכן להודות דבר ראשון. אחרי זה לבקש רחמים על ההרוגים הקב”ה יקום דמם מהישמעאלים הפרא אדם ומהסמולנים העמלקיים החיים אתנו כאן בארץ הקודש. זמנית יש לציין כי אוטוטו לא ישאר מהם זכר. ערב רב ארורים הסמולנים. מבנט עד לפיד סער גנץ וכו’ וכו’

    • לאה   31/03/2022 08:50

      עוד יותר עצוב השטויות שאתה רושם

    • מאמינה ומייחלת לביאת משיח   31/03/2022 13:14

      בין לדברים הטובים שקורים לנו(שאז אנחנו קרואים לזה נס) לבין הדברים שפחות… אלוקים משגיח על כל פרט ומכוון כל פרט. אין לנו היכולת להבין חישובי שמיים..

  2. אדון שאול אין סתירה. מחובתי להודות לה- שניצלתי
    01/04/2022 03:05
    יהי זכרם ברוך
  3. זה שאחרים נפגעו זה לא אומר שהם לא בסדר אלה חשבונות שמים. חובה להתפלל לעילוי נשמתם ולהודות לה’ שאני נצלתי ולמה אחרים נפגעו בוודאי שזה לא מחייב אותי לחקור למה אלא זה כן מחייב אותי לרחם ולחמול עליהם ועל בני ביתם.

  4. מי שהציל אתכם היא המקריות
    04/04/2022 19:48
    שאול א.
  5. והסטטיסטיקה היא כלי העבודה של האל.
    אולי אתם מתכוונים לטוב. רוצים לבטא את האמונה שלכם. אבל בפועל אתם עושים את ההיפך המוחלט. אתם יוצרים אל שמצד אחד רוצח אחרים אבל מציל אתכם בלי סיבה.
    אתם טוענים שנעשה לכם נס כי אתם ראויים לו ובכך אתם אומרים למעשה שמי שנרצח לא היה ראוי לו. אני יודע שלא לכך אתם מתכוונים. אבל זו המשמעות. זו התוצאה של האיוולת על ניסים. אין ניסים. זה אקראי ומקרי לחלוטין. בדיוק כמו שמאות אלפים שולחים טופס לוטו ומישהו זוכה. הוא זכה לא כי הוא טוב יותר מכם, הוא לא זכה כי אלוקים בחר בו. הוא זכה סתם ככה.