נתניהו: ‘ממשלה שתלויה ברע”ם לא תחזיר השקט’ • ומה הגיב עבאס?

ראש הממשלה לשעבר ניחם את משפחות הנרצחים בפיגוע בבני ברק • "אנחנו תחת מתקפת טרור. דרושה פעולה נחושה ויד קשה. הממשלה שתלויה בתנועה האיסלאמית לא עושה זאת" • עבאס: "בשנה שעברה לא היינו תנועה אסלאמית?'' • הליכוד: ''מעולם לא הצענו לרע"מ להיות חלק מהממשלה"
אריה ריבקינד
כ"ז אדר ב' התשפ"ב / 30.03.2022 18:43

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיע הערב (רביעי) לנחם את משפחות הנרצחים בפיגוע הטרור הרצחני בבני ברק.

אחרי שניחם את משפחות הנרצחים, מסר הצהרה:  “אני מצדיע לכוחות הביטחון, לשוטרים ולשוטרות ולאזרחים שמנעו בגופם אסונות גדולים יותר. הם גיבורים של ממש”.

הוא הוסיף: “אנחנו נתונים תחת מתקפת טרור רצחנית. חייבם להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל ולרחובות הערים שלנו. אפשר לעשות את זה, צריך לעשות את זה – דרושה פעולה נחושה ויד קשה מאוד.

“לצערי כולנו רואים שממשלה שתלויה בתנועה האיסלאמית לא עושה זאת וייתכן שלא מסוגלת לעשות זאת, אבל הם חייבים לשים בצד כל שיקול פוליטי ולהילחם בטרור”.

יו”ר מפלגת רע”מ מנסור עבאס הגיב לנתניהו: “בשנה שעברה בשומר חומות ישבנו ביחד שלוש פעמים בבלפור, ניהלנו משא ומתן על שותפות בין הליכוד ורע”מ והסכם קואליציוני. אז לא היינו תנועה אסלאמית?”.

בראיון לחדשות 12 התייחס עבאס לגל הטרור ואמר: “אנחנו קוראים להוסיף אלפי שוטרים ולאסוף נשקים. אני קורא לכל מי שיש לו נשק למסור אותו למשטרה”.

מהליכוד נמסר בתגובה: ”מעולם לא הצענו לרע”מ להיות חלק מהממשלה וההוכחה הפשוטה לכך היא שאם היינו מסכימים לכך כבר היינו מקימים ממשלה ב-2019 כשהם הציעו לנו זאת. ממשלה שתלויה בתנועה האיסלאמית לא יכולה באמת להילחם בטרור”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תגובת עבאס לא מאניינת
    30/03/2022 19:56
    חנן
  1. תביאו את תגובת ווליד טהאא ומאזן גנאים…