אביו של השוטר: “אמרו בטלוויזיה שהפצוע מת לפני שהודיעו לי”

ג'ריס חורי, אביו של השוטר אמיר חורי שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק סיפר ברשת ב' על הרגעים הקשים "איך שראיתי את הדיווחים ישר שלחתי לו הודעות. התקשרתי אליו 20 פעם והוא לא ענה לי"
חרדים 10
כ"ז אדר ב' התשפ"ב / 30.03.2022 11:11

השוטר רס”מ אמיר חורי נרצח אמש (שלישי) בפיגוע הירי הרצחני בבני ברק, כאשר חתר למגע עם המחבל.

במסע הירי הרצחני נרצחו ר’ יעקב ישראל שלום הי”ד בן 36,  הרב אבישי יחזקאל הי”ד בן 29, ושני זרים מאוקראיניה – ויקטור סורוקופוט, בן 38, ודימיטרי מיטריק, בן 23.

חורי בן ה-32 מנוף הגליל פונה מהזירה לבית החולים בילנסון במצב אנוש, שם לא נותר אלא  לקבוע את מותו.

הוא שירת כסייר אופנוען בתחנת בני ברק במרחב דן של מחוז ת”א. השאיר אחריו הורים אח ושתי אחיות.

אביו, ג’ריס חורי, התראיין הבוקר ברשת ב’ וסיפר על התחושות הקשות: “איך שראיתי את הדיווחים ישר שלחתי לו הודעות, התקשרתי אליו 20 פעם והוא לא ענה לי. ב-22:00 נאמר בטלוויזיה שהפצוע הקשה נפטר ואף אחד לא הודיע לי. אבל אחרי 10 דקות דפקו בדלת מהמשטרה, וזה היה הסימן.

“הוא היה פייטר, כל המפקדים שלו יודעים, הוא שוטר מצטיין. הוא למד רפואה ועזב והתגייס למשטרה בעקבותיי, כל החיים שלו זה המשטרה. אלוהים יעזור לנו”, הוסיף.

האב סיפר עוד כי לפני חודש הלך איתו לחתום על חוזה לקניית בית. “אתמול כשהוא הלך, הוא אמר שבשישי הוא יחזור הביתה. שילמנו חלק מהכסף של הדירה. יש לו חברה כמה שנים שהוא רצה להתחתן איתה. העיקר שהוא הציל הרבה אנשים ממוות”.

טקס האשכבה ופרידה מאמיר ייערך מחר בשעה 10:00 בכנסייה בנצרת. ההלוויה תצא בשעה 15:00 מבית העלמין הצבאי בנוף גליל, שם התגורר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות