גיא פלג מסביר מדוע חש שהשר עמר בר־לב “אולי קרוב לאי כשירות”

העיתונאי גיא פלג סיפר בתוכניתו היומית ברדיו 103 על שאט הנפש שחש מדברי השר לבטחון פנים לאחר הפיגוע בבאר שבע • על העימות עם ח"כ בן גביר: "אפשר להטיח בו שהוא כושל, זה לא אמור להוציא אותו מכליו"
חרדים 10
כ"ו אדר ב' התשפ"ב / 29.03.2022 13:50

בפתח תכניתו ברדיו 103, סיפר כתב חדשות 12 גיא פלג, על רשמיו מהשבוע המתוח בגזרה הביטחונית, ומדבריו של השר לביטחון פנים לאחר הפיגוע בבאר שבע –  שעוררו סערה.

“קראתי לא פעם דיווחים מהארץ, ראיתי את הרגע המביש שבו חבר כנסת ושר בכיר התגוששו ביניהם, ניבלו את פיהם בזירת פיגוע”, אמר פלג בהתייחסו לעימות בין בר-לב לח”כ בן גביר בזירת הפיגוע בחדרה.

“אני מוכרח להודות שאחרי ששמעתי את ההתבטאויות של השר לביטחון פנים בהלוויה כעסתי כעס גדול, חשתי עד כדי כך שאולי הוא קרוב לאי כשירות. אחר כך נדהמתי מהציוץ שצייץ, ואחרי כעסתי כששמעתי שפיטר את הדובר שלו. ואז הפיגוע השני, וחילופי הדברים. שאלתי את עצמי האם נכון הגיב כפי שהגיב השר”.

לדבריו, “הרי אדם שהיה בעברו מפקד סיירת מטכ”ל מי שהוביל כוח לוחמים במבצע אנטבה צריך להתגושש עם ההתנהלות הפרחחית של ח”כ בן גביר. אחר כך אמרתי לעצמי שאולי זה בסדר, אולי אפשר להטיח בשר גם כשהדם השפוך עוד לפנינו, אפשר להטיח בו שהוא שר כושל, וזה לא אמור להוציא אותו מהכלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות