ראש השב”כ ביקש, אבל בנט מתנגד להריסת בתי מחבלים ישראלים

ראש השב"כ ביקש להרוס את בתי מחבלים עם אזרחות ישראלית שביצעו פיגועי טרור בנט וגנץ • חוששים מבעיות משפטיות והתלקחות במגזר הערבי • הכתב הצבאי של 'ידיעות אחרונות': "מאז מבצע שומר החומות הממשלה הזו לא עושה את הנדרש"
חרדים 10
כ"ו אדר ב' התשפ"ב / 29.03.2022 09:56

 פיגוע הטרור הרצחני בחדרה: בדיון הערכת מצב שקיים אתמול (שני) נפתלי בנט, הציעו אנשי השב”כ לבחון הריסת בתים של מחבלים בעלי אזרחות ישראלית.

בעיתון ‘ידיעות אחרונות’ דווח, כי בנט ושר הביטחון בני גנץ הביעו התנגדות למהלך, בטענה שהוא עלול להוביל להבערת השטח, והעריכו כי הצעד ייתקל בקשיים משפטיים.

כך הנושא ירד מהפרק.

יוסי יהושע, הכתב הצבאי של ‘ידיעות אחרונות’,  טוען כי המחדל המודיעיני המהדהד שהוביל לפיגוע בחדרה הוא ביטוי למחדל הפקרת ביטחון הפנים שתוצאותיו עלולות להיות רצחניות אף יותר.

“מאז מבצע שומר החומות הממשלה הזו לא עושה את הנדרש ולא מפיקה את הלקחים”, הוא מאשים.

יהושע הוסיף: ”מודיעין יכול לראות רק אזורים אותם הוא מחליט לבדוק – ובמקרה הזה המחדל הענקי תופח לממדים מסוכנים, שכן השב”כ לא רק שלא שם את ערביי ישראל על הכוונת ולכן כשל במודיעין, אלא שגם המערכת כולה העדיפה, מיד אחרי פרעות שומר החומות, להביט לכיוון אחר ולהתעלם.

“ולכך יש רק הסבר אחד: אף אחד לא נתן את ההוראה המתבקשת – איסוף ארסנל הנשק בחברה הערבית, החזרת המשילות והכנת השטח לתהליך הגובר של ההקצנה הדתית והלאומנית במגזר הערבי. האיום האסטרטגי על מדינת ישראל עומד ממש לפנינו, ויש לפעול בהתאם, ומיד, בגיוס כל זרועות הביטחון”,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חידה
    29/03/2022 23:30
    מיכל
  1. חידה:

    מה יותר חשוב?

    1. שהורגים אותנו ברחובות?
    2. שלאירן יהיה נשק גרעיני?
    3. שיפוץ הבית ב 50 מיליון?

    תשובה: הכי חשוב לבנט לתווך בין רוסיה לאוקראינה.

    שאנחנו נמות,
    העיקר היוקרה שלו