‘אשתי ישר אמרה לי, ‘זה פיגוע’. אני רואה הכול, אומר לאשתי ‘תתכופפי”

אסי מדינה, שנתקע עם רכבו מטרים ספורים מפיגוע הירי בחדרה: "איזו השגחה מאלוהים הדבר הזה היה. הרחוב היה ריק. אם הם היו נוסעים עוד 10 מטר קדימה, אני לא רוצה לחשוב מה היה שם באזור של המסעדות"
חרדים 10
כ"ה אדר ב' התשפ"ב / 28.03.2022 11:36

אסי מדינה ואשתו אורלי נתקעו אמש (ראשון) עם רכבם, מטרים ספורים מפיגוע הירי בחדרה – לאחר שהמחבלים ירו לעבר מכוניתם.

בראיון ל-103FM שיחזר מדינה את רגעי האימה שעברו עליו ועל אשתו: “הלכתי לבנק, יצאנו משם אחרי כמה דקות. ב־20:40 שמעתי צרורות, חשבתי שזה נפצים. מיד אחר כך בא איזה אופנוע מולי והוא מעד, ואמרתי, ‘רגע יש פה משהו’. אשתי ישר אמרה לי, ‘פיגוע’. התעשתי, עצרתי את האוטו. הייתי 40 מטר מהם ואני רואה שתי דמויות עומדות על הכביש, דורכות M16, ואחד מהמחבלים נותן צרורות. אנחנו מיד הצטופפנו בתוך האוטו.

“ברגעים האלה אני 40 מטר ממנו. אני רואה את הכול. אני עוד אומר לאשתי, ‘תתכופפי’. באתי לנסוע אחורה, האוטו לא נסע והבנתי שהאוטו נפגע. כשראיתי שהם מסיטים מבט לצד שני, ואז ראיתי שהחיילים כבר באו – אמרתי לה: ‘זה הזמן, בואי נברח'”.

בהמשך תיאר אסי את מה שראה בזמן הפיגוע. “זה היה שניות. אני אומר, איזו השגחה מאלוהים הדבר הזה היה. הרחוב היה ריק. אם הם היו נוסעים עוד 10 מטר קדימה, אני לא רוצה לחשוב מה היה שם באזור של המסעדות. עזוב שיש אבידה מאוד כבדה היום, עוד טיפה, זה היה נגמר אחרת. הם היו הולכים עוד 10 מטר קדימה והייתה שם הפתעה גדולה. כל החיילים ישבו שם”.

לדבריו, בזמן הפיגוע הוא חסם אנשים מלהגיע לאזור. “היו עוד אנשים מאחורינו. חסמתי אישה במקרה, היא נתקעה לי ליד האוטו. עצרתי, ואמרתי ‘לא לנסוע'”.

על המסתערבים שחיסלו את המחבלים: “מזל שמישהו התעשת בשנייה הראשונה ששמע את הירייה וניגש לעניין. זה היה מבורא עולם הדבר הזה. אם הם היו באים לכיוון שלנו, מה יש לי לעשות? רק לברוח בזמן שהם יורים עליי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות