‘אמרו לי, כל הכבוד’: ח”כ בן גביר לא מתנצל שתקף את בר לב ומחריף טון

הח"כ שהגיע אמש לזירת הפיגוע בחדרה התראיין בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב, התייחס לפיגוע ותקף את הממשלה: "שבויה של התנועה האסלאמית" על בר לב: "השר לביטחון הפנים הוא הכי כושל וגם בן אדם הכי לא חכם"
חרדים 10
כ"ה אדר ב' התשפ"ב / 28.03.2022 11:23

חבר הכנסת איתמר בן גביר שוחח היום (שני), בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, על הפיגוע בחדרה, הגעתו לזירה – והעימות המביך עם השר לביטחון פנים, עמר בר לב.

“הגעתי לזירת הפיגוע כדי לייצג את העם שלי ובשביל למחות”, אמר הח”כ. “אני זועק על שפך דם יהודי, המשפחות של הפצועים באו אליי, ניגשו ואמרו לי ‘כל הכבוד, תמשיך. איפה חברי הכנסת האחרים?’ אגב, אני לא ידעתי לענות להם באמת. איפה כולם? למה דם יהודי נשפך כמים?

“הממשלה הזאת הפכה שבויה של התנועה האסלאמית ולא מסוגלת לעשות את המינימום – השר לביטחון הפנים הוא הכי כושל וגם בן אדם הכי לא חכם – התפקיד שלי זה לבוא ולמחות ולומר שהממשלה הזאת חייבת ללכת הביתה”.

כשנשאל אם ייתכן וההגעה שלו לזירת הפיגוע עלולה להיתפס בעיני חלק מהציבור כמהלך פופוליסטי – השיב: “אני חייב להגיד – הציבור בישראל לא קונה את זה. מציגים אותי מגיל 14, יודעים בדיוק מה המניעים שלי, מה הכיוון שלי. אתם יכולים לחלוק עליי ולחשוב שאני טועה, ככול שעוברות השנים, אני חושב שכולם מבינים כמה אני צודק.

צילום: כאן חדשות

“רבים מסתובבים בינינו שהם מסוכנים. אני לא רוצה להכליל כאן את כל הערבים, יש מתוכם כאלה שהם באמת אנשים טובים וטוב שיחיו פה. אבל יש מתוכם לא מעט אנשים בעייתים. אתמול באום אל־פחם היו אלפי אנשים שיצאו לרחובות והביעו תמיכה”, טען בן גביר.

כשהובהר לו כי ראש עיריית אום אל-פאחם טען שמדובר בדיווח שקרי – בן גביר השיב: “אני מדבר על אותם גורמים שתומכים בטרור. אגב, ראשי העיר האלה בדרך כלל זה ‘אחד בפה, אחד בלב’. זה כמו ראש עיריית רהט שקורא בעיר שלו כיכרות על שם רוצחים ואחרי זה הוא מגנה את הפיגוע. אני לא מאמין להם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות