מצא את האשמים? השר עמר בר-לב פיטר את הדובר האישי שלו

השר לביטחון פנים פיטר את דוברו האישי, בעקבות שורת תקריות מביכות בימים האחרונים: אמירתו המביכה על המחבל בהלווייתה של דוריס יחבס הי"ד, שנרצחה בפיגוע בבאר שבע - והציוץ עם אימוג’י הקריצה על הטעות שעוררה סערה • אתמול הטיחו בו ברשתות: "מי היועץ שלך, אחיתופל?”
אריה ריבקינד
כ"ב אדר ב' התשפ"ב / 25.03.2022 14:47

השר לביטחון פנים עמר בר-לב פיטר היום (שישי) את הדובר האישי שלו נתן דובלין – בעקבות שורת תקריות מביכות.

השר בר לב אמר: ״שוחחתי עם נתן דובלין שהציע את התפטרותו והחלטתי לקבלה. אני מודה לנתן על עבודתו ומביע הערכה למקצועיותו לאורך השנה האחרונה”.

המבוכה הראשונה התרחשה בהלווייתה של דוריס יחבס הי”ד, שנרצחה בפיגוע בבאר שבע, כאשר השר בר-לב אמר בהספד על המחבל שחוסל בזירה: “אנחנו לא נשקוט עד שהפושע והטרוריסט הזה יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין”. דבריו גררו סערה בקהל שקרא לעברו: “הוא מת”.

בתגובה לתקרית המביכה אמר בר לב: “זה לא תירוץ, אבל לא הייתי אמור לשאת שום הספד. הייתי אמור להניח זר בשם הממשלה ותוך כדי ההלוויה, המנחה אמר ‘ועכשיו השר לביטחון פנים’ ותקע לי את המיקרופון. התחלתי לאלתר ובכלל לא שמתי לב למה שאמרתי על המחבל וכל היתר היסטוריה”.

אלא שאמש התרחשה תקרית לא פחות חמורה.

בציוץ מביך שפרסם בחשבון הטוויטר שלו על סיכול הברחת הנשקים הגדולה בהיסטוריה מגבול לבנון, בחר השר להתייחס לטעות שלו בלוויה בצורה משעשעת, כשכתב: “לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין” – תוך שהוא מצרף אימוג’י מחייך וקורץ, כרמז ישיר לטעות המביכה שביצע בהלוויה.

איש התקשורת אראל שנבל מ’מקור ראשון’ הגיב על הציוץ: “כן, סך הכל אירוע משעשע עשית אתמול בהלוויה, בהחלט ראוי להפוך אותו לדאחקה שובבה. לא מאמין שאתה שר”.

גולש נוסף כתב: “זה מצחיק אותך הביזיון שעשית בלוויה של נרצחת טרור?! בדיוק קראתי היום מישהו שכתב שטרם נשמעו כל הסבר או התנצלות מצדך. אז הנה הם. איזה אידיוט שאלוהים יעזור לנו”.

וגולש אחר תקף: “מילא עשית פאדיחה מול משפחה שכולה. מילא. עכשיו אתה גם מתלוצץ על זה? איזה איש שפל אתה”.

עוד גולש לגלג: “וואו. לא ייאמן שהצלחת לצאת עוד יותר מטומטם וחסר רגישות מאתמול. מי היועץ שלך, אחיתופל?”

אחרי שספג מאות תגובות זועמות – העלה השר ציוץ חדש ללא הקריצה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות