הפרשנית מ’ידיעות’: שמרית מאיר הזיזה את שקד מעמדת ההשפעה

סימה קדמון, הפרשנית הבכירה של 'ידיעות אחרונות': "היום מאיר היא האדם הכי חזק בסביבת ראש הממשלה" • מזהה את שקד כחוליה החלשה, ומסבירה מדוע תתלווה לבנט בביקור להודו - "למרות שלא ברור איך היא, כשרת פנים, רלוונטית לנסיעה"
חרדים 10
כ"ב אדר ב' התשפ"ב / 25.03.2022 11:27

סימה קדמון, הפרשנית הבכירה של ‘ידיעות אחרונות’, מזהה את שרת הפנים איילת שקד כחוליה החלשה של ממשלת בנט-לפיד-עבאס.

“חבריה בקואליציה בטוחים שהמטרה העיקרית שלה היא להיות מוכנה בהזדמנות האפשרית הראשונה לעבור לליכוד”, כותבת קדמון בטורה השבועי. “השבוע השווה מישהו את התנהגותה של שקד לזו של יואב גלנט, שהיה שר השיכון מטעם כחלון ומהרגע שהממשלה הוקמה – התחיל לפלס את דרכו לליכוד. הוא היה מופיע באירועי הליכוד, בשמחות של פעילים”.

לפי קדמון, “זה מה שעושה עכשיו שקד.. היא שומרת על קשר עם ראשי ערים מהליכוד, עם פעילים. יושבת בממשלה של בנט, אבל עיניה אל הליכוד”.

האם שקד תמשיך להיות חברה בממשלה תחת לפיד?

“נדמה לי שאם ייתנו לה לשמור על מקומה הבכיר ולעשות דברים שהיא רוצה לעשות – היא עשויה לבלוע את זה”, כותב קדמון. “בינתיים היא מרוצה. בשבוע הבא היא מתכוונת להעביר בכנסת שלוש החלטות שעשויות לחזק את הנגב ואת העיר חריש”.

קדמון מציינת, כי היועצת המדינית של בנט, שמרית מאיר, הצליחה להזיז את שקד מעמדת ההשפעה שהייתה לה. “היום מאיר היא האדם הכי חזק בסביבת ראש הממשלה”, היא קובעת. “לא סתם נתן השבוע בנט גיבוי לשקד ונזף בחברי ממשלתו על כך ששקד הפכה לשק חבטות. הכובע בוער על ראשו: מי שלא נתן לה גיבוי זה הוא עצמו”.

הפרשנית מסבירה: “בנט כנראה מבין שדרושה כאן תחזוקה. זו הסיבה לגיבוי המפתיע, זו כנראה גם הסיבה ששקד תצטרף אליו בנסיעתו להודו, למרות שלא ברור איך היא, כשרת פנים, רלוונטית לנסיעה.

“מבחינת שקד זו בוודאי חגיגה. אחרי שבמשך שנים הודרה מטיסות עם ראש הממשלה – היא סוף-סוף חלק מהפמליה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות