חיים ביבס: “לסגור את המועצות הדתיות, רשות המים גוף מיותר”

יו"ר השלטון המקומי וראש העיר מודיעין אמר בוועידה השנתית של איגוד גזברי הרשויות המקומיות: "אני, שאין לי מועצה דתית, נותן הרבה יותר שירותי דת, כי הכסף שלי לא הולך לעסקנים" • על רשות המים: "הקימו גוף שלם של 240 פקידים, אין להם הרבה מה לעשות, משועממים"
חרדים 10
כ' אדר ב' התשפ"ב / 23.03.2022 11:40

יו”ר השלטון המקומי וראש העיר מודיעין חיים ביבס קרא אתמול (שלישי) בוועידה השנתית של איגוד הגזברים לסגור את המועצות הדתיות לאלתר, והכריז כי ‘רשות המים’  היא “גוף מיותר”.

מדוע חשוב לשתף פעולה עם מפקד האוכלוסין השביעי של ישראל?

הוועידה הכלכלית של גזברי הרשויות המקומיות מתקיימת בכל שנה באילת ומשתתפים בה מאות מכל רחבי הארץ.

יו”ר השלטון המקומי  אמר בכנס: “אני, בתפיסת עולמי, צריך לסגור את המועצות הדתיות. זה דבר מיותר, הוא לא באמת נותן שירותים בנושאי דת – ואני, שאין לי מועצה דתית, נותן הרבה יותר שירותי דת, כי הכסף שלי לא הולך לעסקנים. הוא הולך לשירותי דת”.

הוא הוסיף ואמר כי משרדי הממשלה הם גוף מנוון שמייצר ביורוקרטיה שלוקחת אותנו אחורה בהרבה מאוד מובנים.

על רשות המים – אמר ביבס: “הקימו גוף שלם של 240 פקידים, אין להם הרבה מה לעשות, משועממים. מדובר בגוף מיותר. 240 פקידים שעולים עשרות מיליונים. וזה כאילו מותר לבזבז כספי ציבור. ואנחנו שיעילים מאוד משלמים את המחיר”.

תגובת רשות המים:

כך לצערנו נשמע מי שהיה רגיל במשך שנים, ביחד עם ראשי ערים אחרים, לגבות את כספי המים ולהשתמש בהם לדברים אחרים במקום לטיפול בתשתיות המים.

כתוצאה מכך, במשך שנים תשתיות המים בעיריות היו מוזנחות והתושבים סבלו. רשות המים שינתה מצב זה ומכאן קיצפו של מר ביבס. בזכות עבודתה המקצועית של רשות המים גם ברצף שנות בצורת קשות לא היה אף לא שיבוש אחד באספקת מים.

רשות המים היא הגוף שאחראי על הקמת מתקני ההתפלה שמאפשרים את המשך פיתוח הארץ וקיום של משק המתפתח על ספר המדבר.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סליחה יש קומבינות במועצה הדתית
    23/03/2022 15:26
    יוליש טיטוש
  1. ביבס צודק לגמררי לדוגמא בראשון לציון עשו קומבינה הצניחו לאחר”בחירה” של יו”ר מועצה הדתית החדשה כאשר לא היתה סיבה להחליפו השאלה הנשאלת כיצד בחרו ?האם היה מכרז? לא היה מכרז ,כך גם חברי הנהלת המועצה הדתית האם לא היה צורך בניסיון מקצועי ?בראשון לציון שנים רבות כיהן יו”ר מועצה הדתית מלכה שהוא אדם מקצועי אך בגלל ראש העיר שינו את המצב שם לכן בקמובינה הזו צריך לשאול האם לא ראוי לעשות בדק בית ולצרף למעשה את המועצות הדתיות כאגף ברשות המקומית ?

  2. כן, אבל ...
    24/03/2022 12:04
    שאול א.
  3. האם כל ראשי הרשויות הם כמו חיים ביבס? ממש לא.
    אתה נותן כי אתה רוצה לתת.
    ומה יקרה עם ראש רשות מקומית שלא רוצה לתת?
    מי יחייב אותו לתת שירותי דת לתושבי העיר?
    אפשר היה לקבל את הטיעון שלך, אילו היה נוצר מנגנון בתוך הרשות המקומית למתן שירותי דת, שאינו תלוי בזהות ראש הרשות או ברצון שלו.
    אבל ההצעה שלך לבטל את המועצות הדתיות ולהסתמך על “הרצון הטוב” של ראש העיר, אינה רצינית.
    בעיקר כאשר ידוע לנו שבכל פעם שרשות מקומית תקלע למצוקה כלכלית היא תפגע בראש ובראשונה בשירותי הדת, כי זה קל מאוד לביצוע.