יו”ר הכנסת מתנצל: “אנשים חמים פתחו את ליבם, צריך לעודד”

יו"ר הכנסת שנחת מחו"ל התנצל על התגובה המכוערת שפורסמה מחשבון הפייסבוק שלו על ידי אחד מעוזריו - על הכנסת האורחים שהיתה בבני ברק בלוויה: "אני חושב שהסיפור שהופיע בפוסט המדובר מעורר השראה ומרגש"
אריה ריבקינד
י"ט אדר ב' התשפ"ב / 22.03.2022 19:36

יו”ר הכנסת מיקי לוי הגיב אחר הצהריים (שלישי) על התגובה המכוערת שפורסמה מחשבון הפייסבוק שלו על ידי אחד מעוזריו – על הכנסת האורחים שהיתה בבני ברק בעת הלוויתו של מרן הגר”ח קנייבסקי זצ”ל.

“נחתתי רק עכשיו אחרי טיסה ארוכה וחשוב לי להבהיר: הדברים שנכתבו הבוקר כביכול בשמי, לא נכתבו על ידי או בידיעתי ואינם משקפים את עמדותיי. יש לי כבוד רב למפעלי החסד והצדקה החרדיים ובאופן אישי אני חושב שהסיפור שהופיע בפוסט המדובר מעורר השראה ומרגש.

“אנשים חמים פתחו את דלתם ואת ליבם וצריך לעודד את התופעה היפה הזו ולא לתקוף אותה”.

לוי הוסיף: “כמו כן, ערכתי שיחת הבהרה עם העוזר שכתב בטעות מהחשבון שלי את התגובה הפסולה הזו והוא מתנצל עליה. ההתבטאות הזו אינה מקובלת עלי בשום צורה”.

כפי שדווח הבוקר, בתגובה לפוסט שפורסם ב’סטטוסים מצייצים’, בו הוצגו את השלטים באמצעותם הזמינו תושבי עיר התורה והחסידות את רבבות משתתפי ההלוויה אליהם הביתה – נכתב מחשבון הפייסבוק של לוי: “בלה בלה בלה. מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא ולא נושא בנטל, אין לו לא חסד ולא נתינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שאלה
    23/03/2022 08:45
    חנן
  1. אדם שנכנס לפייסבוק לא שלו וכתב הודעה לא ברשות זה לא דבר פלילי???