“מחייך, מרים יד”: שיפור דרמטי במצב החתן שנפצע קשה בחתונתו

קרוב משפחתו של איתי, החתן החרדי בן ה-37 שנפל משולחן עליו רקד בחתונתו וספג מכה קשה בראשו לפני יותר מחודש - מספר: חלה התקדמות משמעותית במצבו • "אומר שלום. הראו לו תמונה של הכלה והוא ניסה לקחת את הטלפון. זו התקדמות מעל לדרך הטבע. חייבים להמשיך להתפלל"
חיים טוויל
י"ח אדר ב' התשפ"ב / 21.03.2022 20:57

שיפור משמעותי חל במצבו של איתי, החתן  בן ה-37 שנפצע באורח קשה לפני יותר מחודש, לאחר שנפל משולחן עליו רקד  בחתונתו. כך דווח היום (שני) יקי אדמקר ב’וואלה’.

סובלים מבעיה רפואית? אולי מגיע לכם לקבל 6,400 ש”ח בכל חודש

לפי עדות של קרוב המשפחה, החתן התעורר והחל לתקשר: “הוא מחייך, מרים את היד, אומר שלום. הרופאים והמשפחה לא מאמינים”.

הוא הוסיף כי ברגע שהראו לו תמונה של הכלה, ניסה איתי לקחת את מכשיר הטלפון בו הוצגה התמונה.

“זה קרה ביומיים-שלושה האחרונים. זו התקדמות מעל לדרך הטבע”, אמר קרוב המשפחה. “זה קורה לנו מול העיניים. חייבים להמשיך להתפלל כי יש לו עוד דרך”.

איתי נפל בעת שרקד על השולחן אותו הרימו חבריו באולמי ‘האחוזה’ במודיעין.

כוחות הצלה שהוזעקו לאולם העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שיבא תל השומר כשמצבו קשה מאוד.

הרב יהודה מייזליק, שמלווה את החתן בשנים האחרונות, והיה הרב בחתונה, סיפר לחדשות 12: “הרימו את החתן על השולחן ובשלב מסוים הוא כנראה איבד את שיווי המשקל שלו, ונפל על החלק האחורי של הראש מגובה של יותר משלושה מטר.

“הוא איבד את ההכרה והסאונדמן, שהוא פרמדיק בכיר במד”א, העניק לו טיפול ראשוני וממש הציל אותו. אחרי 20 דקות פינו אותו. הייתה המולה בחתונה, צרחות. הוא בחור מדהים, רואה חשבון מוצלח שחיכה הרבה מאוד זמן להתחתן”.

רמי, בעל אולם האירועים ‘אחוזה’ במודיעין שבו התרחשה התאונה שחזר בשיחה עם חדשות 12 את שאירע: “ב-11 ורבע בערב החברים של החתן רקדו ברחבה והם אספו שולחן והעלו את החתן והרקידו אותו על השולחן, ולצערנו החתן נפל. הזמינו אמבולנס והבהילו אותו לבית החולים.

“יש עניין לשמח חתן וכלה אבל פה משהו ‘התפקשש’. כולנו תקווה שבאמת החתן יחזור לאיתנו”.

פיני רוטשטיין, חובש במד”א שעבד באירוע כסאונדמן, תיאר: “התחילו הריקודים, ישבתי בעמדה שלנו וראיתי שמרימים את החתן על השולחן. לא ייחסתי לזה חשיבות, כל ערב זה קורה בממוצע לפחות פעם אחת. באיזשהו שלב ראיתי פתאום את החתן נופל למטה. הרימו אותו על שולחן עם ברזלים, זה היה ממש גבוה. חיכיתי שנייה, חשבתי שיקום, אבל ראיתי שהוא לא קם. רצתי לשם מיד, הוא היה מחוסר הכרה, לא הגיב, אפילו לא נשם. מיד התקשרתי למוקד במד”א והזנקתי ניידת טיפול נמרץ, תוך שאני מעניק לו טיפול מציל חיים ומנסה לפתוח לו נתיב אוויר כדי שכן יצליח לנשום”.

מה קרה מסביבך בדקות האלה?

“המולה, רעש, צרחות,. באותו הרגע לא עיכלתי את זה כי נכנסתי ישר לטפל בחולה, מאפס למאה, אבל זה היה קשה. בשנייה שהמוזיקה נעצרה זה נהפך משמחה ליגון, ראו את החתן על הרצפה והבינו שמצבו לא טוב”.

איך הגיבו הכלה ובני המשפחה לאסון הזה?

“כשזה התחיל כולם היו בהלם. קרובי משפחה לא הרגישו טוב, אחד נפל והתעלף ממש לידי. היה רעש ובלגן. הכלה, במקום לנסוע אחרי החתונה הביתה או לאיפה שהם היו צריכים, באה לבית החולים עם שמלת כלה. זה זיעזע אותי. אתם אמורים לשמוח, זה היום הכי חשוב בחיים שלכם, למה זה נגמר ככה?

“בגלל הסיטואציה הזאת, כל בעלי התזמורות במגזר החרדי החליטו, ללא יוצא מן הכלל, שאם ירימו חתן או כלה על כיסא או שולחן – באותו הרגע הם יעצרו את המוזיקה. אפשר לשמוח, אבל בדרכים בטיחותיות”.

התפללו: איתי בן אהובה לרפואה שלימה

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איתי חיים בן אהובה
    21/03/2022 21:17
    שירה
  1. הוסיפו לו שם

  2. רפואה השלימה
    22/03/2022 10:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. רפואה שלימה לאיתי חיים בן אהובה , שתזכו לקים דור ישרים

  4. איתי בן אהובה
    22/03/2022 20:19
    הודיה
  5. איזו התרגשות. כל יום אני מתפללת ומזכירה את שמו. ישתבח שמו לעד.
    שייזכה הוא ואישתו להקים משפחה מאושרת, ילדים בריאים. א מ ן!!!!!!

  6. החתן שנפל בחתונתו
    22/03/2022 20:47
    רחל
  7. ברוך השם שימשיך להבריא בעזרהש רק בשורות טובות והצלחה בכל לחתן ולזוג הנפלא