נפטר מפצעיו החייל שנפצע אנושות מרקטה בגן יבנה

יוני גרין
|
ג' אלול התשע"ד / 29.08.2014 10:56
צוק איתן גבה חלל נוסף: נתנאל ממן בן ה-22, חייל צה”ל שנפצע ביום שישי לפני שבוע באורח אנוש מרסיסי רקטה שנורתה מרצועת עזה והתפוצצה ליד גן יבנה, נפטר הבוקר מפצעיו בבית החולים בלינסון בפתח תקווה • “הרקטה התפוצצה בצד ימין של האוטו. הגוף שלו לא נפגע כי המכונית בלמה את הרסיסים, אבל הראש היה חשוף והוא נפגע”

עוד קורבן של ‘צוק איתן’: נתנאל ממן הי”ד בן ה-22, החייל שנפצע לפני שבוע באורח אנוש מרסיסי רקטה שהתפוצצה ליד גן יבנה, נפטר הבוקר (שישי) מפצעיו בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

חמישה נפגעו בליל שבת שעבר מנפילת רקטה בצומת גן יבנה בסמוך למספר כלי רכב. שניים מהפצועים היו האחים נתנאל ותמיר ממן, חיילים שיצאו לחופשת סוף השבוע. נתנאל, הבכור, שירת בחיל חימוש והיה בעזה בזמן הלחימה. הוא נפצע באורח אנוש מרסיסים בראשו, ואילו אחיו הצעיר תמיר, בן 20, המשרת בחיל האויר, נפגע באורח קל.

ממן אושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה קשה בראשו, ומצבו היה אנוש.

הוא הותיר אחריו הורים ושישה אחים, אחד מהם, כאמור, תמיר, שהיה עם נתנאל ברכב בזמן נפילת הרקטה ונפצע באורח קל. הוא שוחרר מבית החולים ברזילי תוך זמן קצר.

“הם הלכו לקנות סיגריות אחרי הארוחה, והאזעקה תפסה אותם ברמזור של היישוב”, סיפרו בני המשפחה. “הרקטה התפוצצה בצד ימין של האוטו. תמיר הספיק לצאת מהאוטו ולתפוס מחסה, אבל נתנאל לא הספיק.

“הראש היה חשוף והוא נפגע. שאר הגוף שלו לא נפגע בזכות הכסא והמכונית שבלמה את הרסיסים.

“כששמענו שהייתה נפילה התקשרנו אליהם והם לא ענו. כתבנו בקבוצת המשפחתית בווטסאפ אם כולם בסדר, ועדיין לא הייתה תגובה. לאחר כמה דקות קיבלנו טלפון מתמיר שעדכן שהוא פצוע קל, ואילו נתנאל פצוע אנוש ונמצא בבית חולים קפלן”.

ממן הוא ההרוג ה-71 במבצע ‘צוק איתן’. הלווייתו תתקיים היום בשעה 13:30 בבית העלמין בגן יבנה.